برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

اگر ترجیح می دهید ماه ها را صرف یادگیری آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک زبان برنامه نویسی نکنید، یک میانبر را در نظر بگیرید. می توانید شخصی را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

هر تصمیمی که بخواهید، ساختن یک اپلیکیشن یک فرآیند چشم باز است که دیدگاه شما از فناوری را برای همیشه تغییر خواهد داد. امروز شروع کنید! بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟مدتی است که افراد زیادی از من می پرسند که چگونه می توانند برنامه نویسی در اندروید را از ابتدا یاد بگیرند. بدون اینکه چیزی در مورد برنامه نویسی بدانم. در خنده بخند هیچ چیزی.

بیایید ببینیم، از تجربه شخصی، برای یادگیری اندروید، دانستن جاوا بسیار بسیار خوب است. بیش از هر چیز برای درک برنامه نویسی شی گرا و روش های آن. بنابراین لازم نیست که استاد جاوا باشید، و یا کل مجموعه مشکلات را انجام دهید، بلکه باید در مورد همه مفاهیم کاملاً واضح باشید.

بنابراین، اول از همه: در حال حاضر راه های مختلفی برای برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. از زبان های بومی می توان برای برنامه نویسی برنامه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان بومی مانند جاوا یا کاتلین در مورد اندروید استفاده کرد. روش دیگر متوسل شدن به PWA ها است که در حال گسترش هستند یا استفاده از برنامه های ترکیبی که با زبان های برنامه نویسی وب مانند HTML، جاوا اسکریپت و CSS برنامه ریزی شده اند.

فهرست مطالب

برای ساخت اپلیکیشن اندروید از چه زبانی استفاده می شود؟

اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل برای دستگاه های تلفن همراه است، حضور آن نه تنها به گوشی های هوشمند کاهش یافته است، بلکه آن را در ساعت (SmartWatch)، تلویزیون یا سایر دستگاه ها (پوشیدنی ها) داریم.

اندروید مبتنی بر یک ماشین مجازی جاوا است، بنابراین، احتمالاً زبان اصلی آن جاوا است، اگرچه اکنون گوگل به شدت روی یک زبان جدید دیگر شرط بندی آموزش برنامه نویسی برای کودکان می کند. کاتلین.

جاوا

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در 15 سال گذشته است. این یک زبان چند پلتفرمی است، سادگی و استحکام آن هنگام ایجاد برنامه‌ها، آن را به یکی از قدرتمندترین زبان‌های امروزی تبدیل کرده است. مشکل بزرگ جاوا، اگر بتوان آن را یک مشکل نامید، این است که برای اجرا به یک ماشین مجازی نیاز دارد که می تواند منجر به مشکلات عملکرد شود.

کاتلین

Kotlin یک زبان برنامه نویسی واقعاً جدید است، زیرا تاریخ آموزش برنامه نویسی برای کودکان آن به سال 2017 باز می گردد، زمانی که گوگل پشتیبانی از Android Studio خود را اعلام کرد. این زبان از جاوا و سی پلاس پلاس الهام گرفته شده است، بنابراین می توان تصور کرد که نسخه بهبود یافته این زبان ها است. کاتلین یک زبان بسیار تمیز و نسبتا ساده با تشریفات و قوانین بسیار کمتر نسبت به زبان های قبلی است. محبوبیت آن در حال افزایش است و در حال حاضر بیش از 50 درصد از توسعه دهندگان حرفه ای اندروید از این زبان برای برنامه های خود استفاده می کنند.

با توجه به موارد فوق، جای تعجب نیست که کاتلین زبانی بود که در سال 2018 بیشترین رشد را داشت.

نکاتی برای توسعه برنامه های اندروید

بدیهی ترین توصیه برای توسعه برنامه های کاربردی برای اندروید این است که یکی از دو زبان ذکر شده در بالا را آماده کنید و اگر در دنیای برنامه نویسی شروع کنید می توانید مستقیماً وارد کاتلین شوید زیرا به نظر می رسد این زبان مورد استفاده در سال های آینده برای برنامه های اندروید اما جدای از این توصیه، آموزش برنامه نویسی برای کودکان در پیروی از آنچه در زیر به شما می گوییم دریغ نکنید:

اسناد گوگل را بخوانید


برچسب: آموزش برنامه نویسی برای کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۹:۴۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)