برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

جاوا بهترین و رایج ترین زبان برنامه نویسی

تفاوت اصلی زبان C با زبان برنامه نویسی C ++ این است که C از طبقه بندی پشتیبانی نمی کند ، در حالی که C ++ ترکیبی از زبان برنامه نویسی رویه ای و شی گرا است ، بنابراین C ++ را می توان یک زبان ترکیبی نیز نامید.

 

توجه: C & C ++ زبانهای اساسی در علوم کامپیوتر و برنامه نویسی و استفاده از سیستم عامل های چند پلتفرمی هستند. قبل از یادگیری هر زبان برنامه نویسی دیگر ، باید زبان برنامه نویسی C / C ++ را یاد بگیرید. این زبان ها زبان های اساسی هستند که در هر زبان برنامه نویسی دیگری استفاده می شوند.

 

آیا می خواهید C ++ یاد بگیرید؟ یک مدرسه کوچک C ++ و یک مدرسه بزرگ پردازش کلمات C ++ را بخوانید.

جاوا: - جاوا بهترین و رایج ترین زبان برنامه نویسی است که امروزه بیشترین کاربرد را دارد و آینده مشابهی پیش بینی می شود. همه می دانند که این زبان برنامه نویسی گسترده ترین کاربرد روزمره است ، چه برای ارائه هر وب سایت ، برنامه تلفن همراه یا بازی و موارد دیگر با استفاده از این زبان برنامه نویسی انجام شده است.

 

جاوا در دهه 90 ایجاد شد. نسخه های زیادی از آن زبان راه اندازی شده است. این زبان یک زبان عمومی در زبان برنامه نویسی رایانه است ، و بنابراین طبقه بندی شده است. برنامه های جاوا می توانند روی هر ماشین مجازی جاوا (JVM) اجرا شوند. در جاوا تقریباً همه چیز تحت تأثیر زبان برنامه نویسی C / C ++ است. نحو مورد استفاده در جاوا تقریباً همان چیزی است که در C / C ++ یافت می شود.

 

توجه: بسیاری از وب سایت های بزرگ و محبوب از جاوا استفاده می کنند و برخی از آنها آمازون ، لینکدین ، ​​بایگانی وب و غیره هستند.

SQL (Structured Query Language): - این زبان برنامه نویسی اساساً برای دسترسی به پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان برای سیستم عامل های به اصطلاح "Cross-Platform" استفاده می شود. این می تواند با پایگاه های داده کوچک کار کند اما با پایگاه داده های بسیار بزرگ به همان اندازه کارآمد است. این زبان نه تنها در شرکت های کوچک استفاده می شود ، بلکه در شرکت های بزرگی مانند بیمارستان ها ، دانشگاه ها و مناطق مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این همچنین یک زبان اساسی است که می توانید یاد بگیرید و استفاده از آن آسان است. این زبان اساساً برای پردازش داده ها یا مدیریت داده ها به روشی ساده و دقیق استفاده می شود. این زبان مبتنی بر محاسبات رابطه ای و جبر است.

 

توجه: - Google ، Skype ، Dropbox از این زبان استفاده می کنند. دانش زبان SQL فرصت های شغلی بسیاری را فراهم می کند و شغل مناسبی را ارائه می دهد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۴۱ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)