برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان

کننده مانند ماشین حساب و برنامه خرید بسازند. کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان محتویات جاوا اسکریپت برای کودکان، خوانندگان را بسیار فراتر از اصول اولیه می برد و آنها را آماده می کند تا تقریباً هر نوع پروژه وب را که می توانند تصور کنند، بسازند.

توصیه می شود: راهنمای نهایی برای توسعه بازی جاوا اسکریپتکد نویسی را دریافت کنید! HTML، CSS، جاوا اسکریپت را یاد بگیرید و یک وب سایت، برنامه و بازی بسازیدکتاب های کدنویسی برای کودکان، کدنویسی را دریافت کنید

بهترین زیرا: درس های این کتاب به عنوان یک سری ماموریت ارائه شده است که به بچه ها آموزش ساخت برنامه ها و بازی های وب را می دهد. ایده این است که یادگیری را سرگرم کننده کنید. بچه ها همچنین در مورد انواع مختلف زبان های برنامه نویسی و اینکه هر کدام برای چه کاری کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان مناسب هستند، توضیح می دهند.

کودکانی که پس از اتمام این کتاب، انواع دیگری از کدنویسی را کاوش می‌کنند، می‌دانند که چه زبان‌هایی برای انواع پروژه‌هایی که می‌خواهند ایجاد کنند، مناسب‌تر هستند. دانش‌آموزان می‌توانند با یک کتاب HTML مانند این شروع کنند، سپس در کلاس HTML، CSS و JavaScript شرکت کنند تا مهارت‌های پیشرفته‌تری را بیاموزند.

کتاب های توسعه موبایل برای کودکان کتاب‌های کدنویسی برنامه Android Inventor برای کودکانApp Inventor دارای یک رابط برنامه نویسی بلوکی شبیه به Scratch است. این طراحی شده است تا توسعه موبایل را آسان کند و راهی ایده آل برای آشنا کردن کودکان با برنامه نویسی برای اندروید است.

بهترین زیرا: کودکانی که ساختن اپلیکیشن موبایل را می خوانند، فراتر کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان از کدنویسی صرف خواهند شد. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه برنامه های سفارشی خود را برنامه ریزی و توسعه دهند. پس از کار بر روی پروژه های نمونه مانند ویرایشگر عکس و یک بازی موبایل، بچه ها دانش لازم برای ایجاد انواع برنامه های دیگر را خواهند داشت.

این کتابی در مورد برنامه نویسی است، اما همچنین منبع ارزشمندی برای توسعه دهندگان نرم افزار آینده است، زیرا یک نمای کلی از روند توسعه برنامه مورد استفاده توسط حرفه ای ها ارائه می دهد. بخش‌های مربوط به نمونه‌سازی و ایجاد اسکلت‌های برنامه به‌ویژه برای بچه‌هایی که ممکن است بخواهند به‌طور جدی توسعه موبایل را دنبال کنند، ارزشمند خواهد بود.

بهترین زیرا: برنامه های ساخته شده با App Inventor می توانند از بسیاری از ویژگی های تلفن هوشمند مانند سنسورهای حرکت، GPS و دوربین استفاده کنند. کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان Hello App Inventor به خوانندگان نشان می دهد که چگونه با 30 پروژه نمونه از این قابلیت ها استفاده کنند. در پایان کتاب، بچه‌ها همچنین یاد می‌گیرند که چگونه اپلیکیشن‌های خود را منتشر کنند تا دیگران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.کتاب‌های کدنویسی Swift iOS برای کودکان

برای ساخت برنامه های کاربردی برای مک، آیفون و سایر محصولات اپل، توسعه دهندگان از زبانی به نام سوئیفت استفاده می کنند. هنگام ایجاد این زبان، مهندسان نرم افزار تلاش کردند تا یادگیری آن را برای افرادی که تجربه ای ندارند به اندازه کافی آسان کنند. این یک گزینه خوب برای بچه هایی است که هرگز برنامه نویسی نکرده اند و برای همه چیز از توسعه موبایل گرفته تا روبات ها به اندازه کافی همه کاره است.

بهترین زیرا: بچه ها برای شروع ساخت برنامه های آیفون با کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان این کتاب مفید و کامل در مورد توسعه Swift، نیازی به تجربه کدنویسی قبلی ندارند. چند فصل اول زبان سوئیفت و اصول کدنویسی را معرفی می کند. در دو بخش آخر، بچه ها می توانند دو برنامه واقعی بسازند: یک ردیاب تولد و یک بازی اسکیت برد.

بهترین چون: یکی از نویسندگان این کتاب زمانی که شروع به کدنویسی کرد، تنها چهار سال داشت. در نه سالگی اولین اپلیکیشن خود را راه اندازی کرد. خوانندگان Hello Swift یاد خواهند گرفت که برنامه‌هایی بسازند که می‌توانند در اپ استور iOS منتشر کنند. این کتاب یک رویکرد گام به گام برای آموزش توسعه iOS دارد و با مفاهیم برنامه نویسی جهانی شروع می شود.

فرزند شما می تواند کدنویسی را از کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان خانه یاد بگیرد.کلاس‌های برنامه‌نویسی آنلاین و زنده ما را برای کودکان بدون خطر امتحان کنید.کتاب های توسعه بازی برای کودکان

بازی های محبوب مانند Minecraft و Fortnite توسعه بازی را به موضوعی داغ برای بسیاری از بچه‌ها تبدیل کرده‌اند. آنها از قبل ایده هایی برای شخصیت ها و انواع بازی هایی که می خواهند کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان بسازند دارند. گام بعدی یادگیری زبان برنامه نویسی مناسب برای


برچسب: کتاب آموزش برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۱۶ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)