برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

برنامه نویسی کودکان

پیش نیاز: CSCI 174 یا اجازه مربی. مفاهیم برنامه نویسی کودکان اساسی و روندهای جاری در یادگیری تقویتی. فرآیندهای تصمیم مارکوف، برنامه نویسی پویا، یادگیری تفاوت زمانی. روش‌های مونت کارلو و نقش تقریب تابع. این موضوع ممکن است برای اعتبار تکرار نشود. (ارائه شده در پاییز 2022)واحد: 3

CSCI 291T. پردازش تصویر

مفاهیم کلیدی پردازش تصویر، از کدگذاری تصویر، فشرده سازی تصویر (به عنوان مثال تبدیل فوریه، موجک)، تا استخراج ویژگی و بهبود تصویر. پردازش تصویر دیجیتال شامل فرمت تصویر، آمار تصویر، فیلتر، تشخیص لبه و کانتور، تشخیص شکل، آستانه گذاری، تطابق تصویر و ثبت ... الزامات: جبر خطی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، و آمار. کاربردهای اصلی شامل تشخیص نوری کاراکتر، تشخیص اثر انگشت و تشخیص تصاویر زیست پزشکی است. این موضوع ممکن است برای اعتبار تکرار نشود. (ارائه شده در پاییز 2022)

واحد: 3CSCI 297. سنتز گراد

پیش نیاز: پیشرفت برنامه نویسی کودکان به نامزدی و CSCI 201. ترکیبی از حوزه های انتخاب شده در علوم کامپیوتر، به اوج خود در آزمون جامع پوشش این حوزه ها.

واحد: دوره به طور معمول ارائه می شود: پاییز، بهارCSCI 298. پروژه تحقیقاتی

پیش نیاز: پیشرفت به نامزدی و CSCI 201 به معیارهای پایان نامه و پروژه مراجعه کنید. بررسی مستقل یک موضوع پیشرفته به عنوان شرط اوج برای مدرک کارشناسی ارشد. برای درجه بندی RP تایید شده است.واحد: 3

CSCI 298C. ادامه پروژه

پیش نیاز: پروژه CSCI 298. برای ثبت نام مداوم در حین تکمیل پروژه. می توانید دو بار با تایید بخش ثبت نام کنید. ثبت نام های اضافی باید توسط رئیس تحصیلات تکمیلی تایید شود.واحد: 0

CSCI 299. پایان نامه کارشناسی برنامه نویسی کودکان ارشد

پیش نیاز: پیشرفت به نامزدی و CSCI 201. رجوع کنید به. معیارهای پایان نامه و پروژه. تهیه، تکمیل و ارائه پایان نامه قابل قبول برای مقطع کارشناسی ارشد. برای درجه بندی RP تایید شده است.

واحدها: 3-6CSCI 299C. ادامه پایان نامه

پیش نیاز: پایان نامه CSCI 299. برای ثبت نام مداوم در حین تکمیل پایان نامه. می توانید دو بار با تایید بخش ثبت نام کنید. ثبت نام های اضافی باید توسط رئیس تحصیلات تکمیلی تایید شود. این دوره مهارت های حل مسئله و برنامه نویسی کامپیوتر را برای دانش آموزانی که تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی ندارند ارائه می دهد. دانش آموزان از جاوا، برنامه نویسی کودکان یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری سطح بالا و شی گرا، برای یادگیری اصول برنامه نویسی کامپیوتر از جمله نحوه نوشتن، کامپایل و اجرای برنامه ها استفاده خواهند کرد. آشنایی با کامپیوتر مفید است.

 به سبد خرید اضافه کنید روش تحویل آنلاین، خود گام وام 3.0 نیاز(های) توصیه شده فیزیک 12 با حداقل C+ پیش حساب 12 با  داقل C+ محرومیت ها COMP 1130 COMP 1520 طول دوره 30 هفته  هزینه هامحاسبه نتایج یادگیری پس از اتمام این دوره، دانشجویان قادر خواهند بود:

نشان دادن تکنیک های صحیح برای طراحی، توسعه و مستندسازی برنامه های با ساختار مناسب با استفاده از اصول مهندسی نرم افزار.

جنبه های اساسی برنامه نویسی را از طریق زبان برنامه نویسی جاوا نشان دهید.

مهارت های حل مسئله را به کار ببرید که پایه برنامه نویسی کودکان و اساس دوره های برنامه نویسی پیشرفته تر را با استفاده از روش OOP (برنامه نویسی شی گرا) فراهم می کند.


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۸:۲۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)