برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

کودکان ممکن است خیلی کوچک به نظر برسند

اگر از طرفداران برنامه نویسی باشید ، مطمئناً بارها با این نیاز روبرو خواهید شد که به زبان های مختلف کار کنید. این نکته مطمئناً تسلط خواهد یافت یا شاید بهتر بگوییم شما به آن مرحله رسیده اید که دیگر دیگر دیگر ترس از شروع کار با انواع دیگر زبانها را ندارید ، زیرا حتی می توانید از ویژگیهای خاص هر یک به یک لذت ببرید.

 

در مرحله پیشرفته تری از زندگی شما ، ممکن است زمانی فرا برسد که بخواهید سرگرمی خود را با کوچکترین خانه به اشتراک بگذارید ، چیزی که ممکن است بسیار دشوار باشد زیرا یادگیری برنامه نویسی دقیق دانش شما نیست که می توانید به دست بیاورید و توسط توسعه دهندگان دیگر تولید شده است. به همین دلیل و ویژگی های خاص هر زبان ، کدام یک از بهترین ها برای یادگیری جوانترین خانه ماست؟

 

 

 

واقعیت این است که تنها چیزی که واقعاً در مورد آن تصمیم گرفته ایم این است که چیزی مانند برنامه نویسی ، همانطور که نشان داده شده است ، مسئله بسیار مهمی است که ما باید آن را به بچه های کوچک خود القا کنیم. متأسفانه ، هنگامی که ما شروع به کشف احتمالات کردیم ، امکانات زیادی وجود دارد ، بنابراین ما در HWLibre تصمیم گرفتیم یک راهنمای کوچک ، کم و بیش بر اساس سن ، ترتیب دهیم ، جایی که ما در مورد زبانهایی بحث خواهیم کرد که به نظر من می توانند آموزنده تر و جالب تر باشند .

در این اولین گام ، حقیقت این است که کودکان ممکن است خیلی کوچک به نظر برسند تا درک آنچه در یک مرحله خاص انجام می شود را شروع کنند. بنابراین ، بهترین کار این است که به آنها یاد دهید بدون اینکه بدانند واقعاً چه کاری انجام می دهند ، در این مرحله این کار ممکن است لازم نباشد ، بنابراین بهترین گزینه این است که سعی کنید با بازی یاد بگیرید.

 

بهتر است آنها را با استفاده از تفکر رایانه ای شروع کنید تا نوعی اسباب بازی را که دوست دارند بدست آورید و توجه آنها را به خود جلب کند و از این لحاظ ، برخلاف آنچه تصور می کنید ، گزینه های زیادی در بازار داریم.

اگر ما نمی خواهیم در این اولین تلاش برای شروع بچه های کوچک خود در این دنیا هزینه زیادی صرف کنیم ، یک گزینه می تواند شرط بندی در Scratch Jr. باشد. ما در مورد برنامه ای در دسترس برای Android و iOS صحبت می کنیم که اساس آن را برنامه نویسی بلوک قرار می دهد.

 

نکته منفی این نرم افزار در چندین مکان نهفته است که آن را جالب کرده است. از یک طرف ، سن کودک باید برای محدوده ای که از آن زمان مشخص کرده ایم بالا باشد ، او باید بتواند به راحتی از عهده *** برآید و همچنین این واقعیت که شما باید از قبل توانایی های شناختی خاصی داشته باشید.

 

علاوه بر این ، این برنامه رایگان است و دارای چند ایده است که می تواند به عنوان مثال و راهنما برای شروع کار باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۰۱ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)