برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

نوعی زبان سطح بالا است

در این مرحله ، بدون ذکر نام یا مارک ، به شما خواهیم گفت که امروزه در بازار امکانات خاصی وجود دارد که در آن کوچکترین خانه می تواند با دستگاه های مختلف اسلات بازی کند که می تواند برای انجام حرکات مختلف از پیش تعریف شده برنامه ریزی شود. یک مثال می تواند راهنمایی یک ربات باشد ، از یک نقطه فیزیکی A در یک اتاق ، تا یک نقطه B که ما خود آن را ایجاد کرده ایم.

 

شخصاً باید اعتراف کنم که این ایده ای بود که من در آن زمان برای شروع کار در این زمینه انتخاب کردم و ، اگرچه کودکان در جوانی کاملاً ناآرام هستند ، اما می توانیم آنها را به چالشهایی که مطرح می کنیم علاقمند کنیم مشروط بر اینکه به آنها کمک کنیم بار.

در این مرحله درست است که کودکان نوپا معمولاً مهارتهای بسیار پیشرفته تری دارند. سرانجام ، آنها بزرگتر هستند و ظرفیتهای آنها بسیار بزرگتر از چیزی است که می توانیم تصور کنیم ، خصوصاً اگر به آنها در آموزش آنها کمک کنیم.

 

این راه را برای آنها باز می کند تا از برنامه ها و چالش های بسیار پیشرفته تری برای آنها استفاده کنند ، که به گفته کارشناسان در آن سال ها ، باید به سمت ارتقا several چندین هوش چندگانه مانند ریاضیات ، فضایی یا زبان شناسی باشد.

با توجه به توصیه های سطح قبلی ، هیچ چیز بهتر از تغییر از نسخه Jr Scratch نیست ، به خصوص اگر بر روی آن ، پیشرفته ترین نسخه که یکی از بزرگترین سیستم عامل های برنامه نویسی آموزشی در جهان است ، تسلط داشته باشید. این نسخه برای کودکان بالاتر از 8 سال در نظر گرفته شده است اگرچه ، به طور معمول ، همه چیز به خود کودک و علاقه او بستگی دارد.

 

اگر با Scratch آشنا هستید ، این هنوز نوعی زبان سطح بالا است که پشت استفاده از قطعات رنگی پنهان می شود. من شخصاً راه اندازی آن را بیش از یک بستر جالب می دانم ، خصوصاً با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 14 میلیون پروژه در وب سایت آنها وجود دارد که می تواند به عنوان راهنما باشد.

Tynker یک زبان برنامه نویسی است که استفاده از آن می تواند بسیار شبیه Scratch باشد زیرا مبتنی بر قرار دادن بلوک است. یکی از مزایای اصلی ، علاوه بر پیروی از فلسفه freemium ، این است که ما آموزش های بیشتری را در سیستم عامل خود پیدا می کنیم تا به ما در شروع کار با نرم افزار کمک کنند.

 

همانند گزینه قبلی ، مسئول Tynker توصیه می کند با کودکان بالای 8 سال استفاده کنید ، سنی که در آنها معتقدند کودکان واقعاً از آنچه پلتفرم ارائه می دهد و دارای چندین سطح و طیف گسترده ای از اهداف ، استفاده خواهند کرد. ملاقات کردن

سن بین 10 تا 12 سال

در این مرحله ، درست است که فرزندان ما دیگر چنین نیستند و ظرفیت آنها با گذشت زمان رشد فزاینده ای پیدا کرده است. در این مرحله باید انگیزه آنها را متوقف کنیم و به آنها بگوییم چه باید بکنند تا آنها را به اهداف خود سوق دهند و تصمیم بگیرند که چگونه باید به آنها برسند.

 

این همان نقطه ای است که شاید بهترین چیز این است که آنها شروع به قطع کار با بلوک ها و ادامه اجرای متن های متنوع خود می کنند ، گرچه البته در حال حاضر نمی توانیم مزایای برنامه های مختلف زبان سنتی را به آنها نشان دهیم ، اما وقت آن


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۳۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)