برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

طراحی بازی های ویدیویی

قبل از اینکه بازی خود را بسازید ، باید چگونگی کدگذاری در حداقل یک زبان را بیاموزید ، مخصوصاً اگر می خواهید نوع بازی و عملکرد آن را شخصی سازی کنید. برنامه نویسی اساس توسعه بازی های ویدیویی است و یادگیری نحوه ساخت یک بازی از ابتدا شامل یادگیری کدنویسی است.

 

در این راهنما ، شما را با اصول اصلی ساخت بازی های ویدیویی آشنا می کنم. من به شما نشان می دهم که وقتی می دانید چگونه بازی خود را درست کنید ، باید مراحل کلی را دنبال کنید و زبانهای برنامه نویسی مختلفی را که برای ساخت بازی ها در سیستم عامل های مختلف استفاده می شود ، به شما معرفی می کنم.

 

سرانجام ، من به شما مختصراً در مورد چند مورد دیگر اشاره می کنم که اگر جدی هستید که می خواهید یاد بگیرید چگونه یک بازی ویدیویی را از ابتدا بسازید ، به جای اینکه به سادگی با الگویی دنبال کنید ، یاد بگیرید.

 

به بیان ساده تر ، طراحی بازی های ویدیویی به طراحی هنری واقعی یک بازی ویدیویی اشاره دارد. طراحان بازی وقت خود را صرف ایده پردازی جنبه های جدید بازی هایشان می کنند.

 

آنها کارهایی را که یک بازی باید شامل شود ، نحوه واکنش بازی در شرایط خاص و دقیقاً مواردی که برای ایجاد هرچه بهتر بازی باید ایجاد شود ، بررسی می کنند.

 

از طرف دیگر ، توسعه دهندگان بازی - یا برنامه نویسان بازی - افرادی هستند که بهتر می دانند چگونه با نوشتن کد ، یک بازی ویدیویی بسازند تا بازی آنچه را که قرار است انجام دهد.

 

در ادامه این راهنما ، من به سمت توسعه یادگیری نحوه کدگذاری یک بازی ویدیویی تمرکز خواهم کرد ، اما برای شما مهم است که درک کنید قبل از اینکه بازی خود را برنامه ریزی کنید ، باید آن را طراحی کنید.

 

توجه داشته باشید که کاملاً یک شخص طراح بازی و سازنده بازی ممکن است. اگر در حال ساخت بازی های ساده هستید ، طراحی و فرآیند توسعه می توانند در کنار یکدیگر به پایان برسند.

 

نحوه ساخت بازی ویدیویی: 5 مرحله

در ابتدا ، یادگیری چگونگی ساخت بازی خود می تواند بسیار دشوار به نظر برسد. ممکن است وسوسه شوید که عقب نشینی کنید و توسعه بازی را به متخصصان بسپارید. با این حال ، انجام این کار را توصیه نمی کنم! در عوض ، باید کمی کار کنید تا اصول ایجاد بازی ویدیویی را بیاموزید. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۳۴ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)