برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

بین تمرینات مفهومی مانند بازی مرتب سازی و در واقع

محدودتر. "به عنوان مثال ، یک کودک معمولی سه ساله فقط نیمی از آن را دارد

تجربه زندگی یک کودک شش ساله معمولی. کودکان در این سن به اعتماد می کنند

مثالهای مشخصی از موارد برای آگاهی از چگونگی دیدن دنیا و

نتیجه گیری کن. زیرا تفکر انتزاعی از

"اینجا و اکنون" ، کودکان به طور طبیعی مبارزه می کنند.

چه چیزهایی را باید به کودکان آموزش دهیم

در سه تا چهار سالگی؟

سوال خوبی است در سال 2014 اکونومیست داستانی در مورد کدگذاری ارائه داد

آموزش هایی که این مسئله را از کجا شروع می شود با کدگذاری برجسته کرد

برای کودکان: ‘حتی موارد اساسی مانند ایجاد تعادل مناسب

بین تمرینات مفهومی مانند بازی مرتب سازی و در واقع

برنامه های نوشتاری ، هنوز حل نشده است. "

با توجه به همه مواردی که در بالا به آنها پرداختیم - مزایای ملموس

بازی و یادگیری بین رشته ای ، اراده "ترینگرها" و

مشکلات آنها در انتزاع - بعید است که بسیاری از آنها بسیار جوان باشند

کودکان از پریدن با سر و کله در کلاس های ابتدایی سود می برند

Python ، JavaScript ، Scratch یا هر زبان برنامه نویسی روی صفحه.

مانند اکثر موارد ، شروع به کار در هنگام یادگیری کمک می کند

برنامه نویسی رایانه ای ، و این به معنای تفکر محاسباتی است.

www.primotoys.com 35

منظور ما از محاسبات چیست

فکر کردن؟

در ابتدای کتاب تفکر محاسباتی را چنین تعریف کردیم

روشی برای تفکر که به ما اجازه می دهد مشکلات بزرگ و پیچیده را به هم بریزیم

کوچکترها بنابراین می توان این مشکلات را بین a تقسیم کرد

تیمی از افراد (مانند کودکان در اتاق بازی) ، با توجه به


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۲۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)