برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

کدام نسخه ماینکرافت بهتر است

از طرف دیگر، اگر به دنبال چیزی کدام نسخه ماینکرافت بهتر است کمی کوچکتر هستید، می توانید یک Kingdom برای حداکثر دو بازیکن با 3.99 دلار / 3.29 پوند در ماه ایجاد کنید. شما از مزایای مشابهی برخوردار خواهید شد که پادشاهی شما همیشه آنلاین است، اما نمی‌توانید به محتوای Marketplace دسترسی داشته باشید. اگر احساس می‌کنید که برای شما مفید نیست، همیشه گزینه لغو بعداً وجود دارد.

نحوه پیکربندی قلمروهای Minecraft

اگر می‌خواهید از ابتدا شروع کنید و دنیای جدیدی را در Realms ایجاد کنید، ادامه دهید و پیکربندی جهان را همانطور که می‌خواهید، با سختی، با حالت (Survival، Creativity) و هر سفارشی‌سازی دیگری که می‌خواهید اضافه کنید، شروع کنید. هنگامی که از تنظیمات خود راضی شدید، باید به دنبال دکمه "Create in Realms" در سمت راست گزینه "Create" پیش فرض بگردید. سپس گزینه پادشاهی برای 10 بازیکن کدام نسخه ماینکرافت بهتر است یا پادشاهی برای 2 بازیکن به شما داده می شود. هنگامی که شرایط و ضوابط را پذیرفتید و تراکنش را تکمیل کردید، در صورت انتخاب گزینه 10 بازیکن، می‌توانید بلافاصله به ابزارهای جدید در قلمرو و بازار دسترسی داشته باشید.

Minecraft Realms ماه به ماه صورت‌حساب می‌شود، بنابراین اگر متوجه شدید که شما و دوستانتان آن‌طور که انتظار می‌رود از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید در هر زمان با مراجعه به بخش اشتراک وب‌سایت مایکروسافت، آن را لغو کنید.

چگونه دوستان خود را به قلمرو Minecraft خود دعوت کنید

خبر خوب این است که  کدام نسخه ماینکرافت بهتر است دوستانی که می خواهید به پادشاهی خود دعوت کنید، برای پیوستن و بازی با شما نیازی به اشتراک ندارند.

برای دعوت دوستان به قلمرو خود، روی دکمه ویرایش در کنار دنیای قلمرو خود کلیک کنید، سپس «اعضا» را انتخاب کنید. پوویمی توانید لیستی از دوستانی را که قبلا دعوت کرده اید مشاهده کنید و می توانید تعداد بیشتری را دعوت کنید. به نظر می‌رسد تعداد دعوت‌نامه‌هایی که می‌توانید ارسال کنید تقریباً نامحدود است، اما تعداد افرادی که می‌توانند همزمان در قلمرو شما بازی کنند با توجه به نوع اشتراک شما محدود می‌شود - دو یا ده بازیکن در یک زمان.

این جایی است که شما می توانید در صورت عدم پذیرش ایرانیان سایبر یا مدتی فعال نبودن بازیکنان را "رد" کنید.

نحوه تغییر تنظیمات Minecraft Realms

می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «ویرایش» در کنار نام پادشاهی، تنظیمات را در دنیای کنونی پادشاهی خود تغییر دهید. از آنجا می‌توانید تغییراتی مانند حالت بازی، سطح دشواری، تغییر کدام نسخه ماینکرافت بهتر است نام جهان یا اضافه کردن چیت‌ها ایجاد کنید.

چگونه در Minecraft Realms از دنیای خود نسخه پشتیبان تهیه یا جایگزین کنید

هنگام استفاده از Minecraft Realms لازم نیست به همان دنیا بچسبید. اگر می‌خواهید دنیای جدیدی را شروع کنید یا می‌خواهید دنیای کنونی را با دنیای دیگری جایگزین کنید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید. اما ممکن است بخواهید قبل از انجام این کار از دنیای کنونی خود پشتیبان بگیرید، در غیر این صورت پیشرفتی که در آن داشته اید را از دست خواهید داد.

برای پشتیبان‌گیری از دنیای موجود خود در Minecraft Realms، روی دکمه «ویرایش» در کنار دنیای قلمرو خود کلیک کنید و «Download World» را انتخاب کنید. با این کار دنیا روی دستگاه شما ذخیره می شود و می توانید آن را به صورت محلی پخش کنید یا اگر نظر خود را تغییر دهید بعداً آن را دوباره آپلود کنید.

با توجه به: آیا فصل 9 Fortnite وجود خواهد داشت؟ در اینجا همه چیزهایی است که در مورد آنچه در آینده اتفاق می افتد می دانیم

برای جایگزینی دنیای فعلی خود در Minecraft Realms، دوباره روی «ویرایش» در کنار دنیای قلمرو خود کلیک کنید و «Swap World» را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می شود که این عمل را قبل از نمایش لیست جهان های موجود که می توان با آن جایگزین کرد تأیید کنید. پس از انتخاب، دنیای جدید شما آپلود می شود و شما آماده حرکت خواهید بود.

به روز رسانی Minecraft Realms Plus

اگر اشتراک 10 نفره Realms Plus را انتخاب کرده اید، نسخه ماینکرافت باید به به روز رسانی های ماهانه در وب سایت رسمی توجه کنید. نقشه‌ها، پوسته‌های شخصیت‌ها و مینی‌بازی‌های جدید دائماً اضافه می‌شوند، و از آنجایی که آنها به صورت رایگان در Realms Plus در


برچسب: کدام نسخه ماینکرافت بهتر است،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۲۸ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)