برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ

همچنین به صرف پول و فرصت برای خرید آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ آیتم های موجود در بازی و بسته های اضافه با محتوا به پول واقعی توجه کنید.

برای بسیار جوان ترین کسانی که Minecraft بازی می کنند. ممکن است بخواهید گیم پلی را به آفلاین محدود کنید، به طوری که در سرورها و دیگران به صورت آنلاین ملاقات نکنید. زوجtuelt در برخی از کنسول های بازی فرصت هایی برای بازی با هم در یک صفحه وجود دارد.

تنظیمات هوشمند برای Minecraft

چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای ارائه تجربه ایمن تر از Minecraft به فرزندان خود بردارید. برای اکثر این تنظیمات، کودکان باید به حساب کاربری مایکروسافت خود وارد شوند.

دیوار رمز عبور را برای خرید در فروشگاه  آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ های برنامه و بازی روشن کنید. Minecraft فرصت‌های خرید زیادی دارد که می‌توانید با پول واقعی محتوا بخرید. به عنوان مثال، لوازم آرایشی، سلاح، محتوای اضافی در بازی و محتوای موجود در سرورهای عمومی

اگر نمی خواهید کودکان در بازی مورد حمله هیولاها و حیوانات متخاصم قرار گیرند، یک دنیای "آرامش آمیز" در حالت خلاق ایجاد کنید. هنوز هم امکان کتک زدن و حمله به حیوانات در بازی برای بچه ها وجود دارد. همچنین می‌توانید این احتمال را که شخصیت‌های بازی می‌توانند به یکدیگر حمله کنند را غیرفعال کنید (تنظیم هنگام ایجاد یک دنیای جدید: شلیک شده توسط خودشان)

در ایکس باکس لایو، می‌توانید محدودیت‌هایی را برای چت و درخواست دوستی تعیین کنید. به‌عنوان سرپرست خانواده، می‌توانید محدودیت‌هایی برای حساب‌های کودکان نیز تعیین کنید. انتخاب ایرانیان سایبر کنید که آیا کودکان مجاز به اضافه کردن دوستان به لیست مخاطبین، شرکت در بازی های چند نفره هستند یا خیر.

بستن چت عمومی / محدود کردن به دوستان - وارد صفحه بالا شوید. به حریم خصوصی بروید در تنظیمات: "شما می توانید خارج از Xbox Live با صدا و متن ارتباط برقرار کنید" و "دیگران می توانند با صدا، متن یا دعوت نامه ارتباط برقرار کنند". دوستان یا بلاک ها را انتخاب آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ کنید.

بستن برای درخواست دوستی: وارد صفحه بالا شوید. به "امنیت اینترنت در ایکس باکس وان / ویندوز 10" بروید. تنظیم را انتخاب کنید: "شما می توانید دوستان اضافه کنید". اجازه یا مسدود کردن را انتخاب کنید.

بستن دسترسی به سرورهای عمومی: وارد صفحه بالا شوید. به "امنیت اینترنت در ایکس باکس وان / ویندوز 10" بروید. تنظیم را انتخاب کنید: "شما می توانید در بازی چند نفره برای دوستان شرکت کنید". اجازه یا مسدود کردن را انتخاب کنید.

هزینه سروری را در نظر بگیرید که بچه ها و دوستان شما بتوانند روی آن بازی کنند. بازی Minecraft در بین کودکان و جوانان بسیار محبوب است. برای ایمن تر کردن Minecraft برای کودکان، والدین باید در مورد محبوب "بازی ساخت و ساز" بدانند؟ پرستار بچه نکات و توصیه هایی را به اشتراک می گذارد.

کپی آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ شده!

این مورد را با کسی که می شناسید در میان بگذارید

طبق نظرسنجی‌های اداره رسانه نروژی کودکان و رسانه‌ها: 2020، محبوبیت Minecraft بی‌پایان است و این بازی در بین همه کودکان 9 تا 18 سال در فهرست برتر ذکر شده است. در سراسر جهان، بیش از 126 میلیون نفر در هر ماه Minecraft بازی می‌کنند.

چرا بازی اینقدر محبوب شده است؟ ما با مشاور برنامه و بازی در Barnevakten، Kris Munthe صحبت کرده‌ایم، که به طور خلاصه توضیح می‌دهد که Minecraft چیست - و مهم‌تر از همه، چگونه می‌توانید بازی را تا حد امکان برای کودکان ایمن کنید.

حقایقی در مورد پرستار بچه  Minecraft: یک آموزش نصب ماینکرافت معرفی سریع در بازی کودکان شرکت کنید تنظیمات ایمن در Minecraft Minecraft: یک معرفی سریع

- دقیقاً Minecraft چیست؟


برچسب: آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۲۲ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)