برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

پروژه اپ اینونتور

هیچ وقت برای شروع کدنویسی دیر پروژه اپ اینونتور (یا خیلی زود) نیست! یادگیری زبان برنامه نویسی کامپیوتر در برنامه نویسی در دوران مدرن بسیار ضروری است. بیشتر بچه های دنیا می خواهند کدنویسی یاد بگیرند.

یادگیری کدنویسی برای کودکان روز به روز در حال افزایش است. برای برآورده کردن تقاضای برنامه نویسی برای کودکان، چندین وب سایت، شرکت، برنامه در جهان وجود دارد.

یادگیری کدنویسی برای بچه ها خیلی سخت است، مخصوصاً برای این کار باید با بچه ها و کدنویسی آشنا باشید. بسیاری از پلتفرم های آنلاین برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان در دسترس هستند.

امروز در این مجموعه، من با شما در مورد "10 بهترین وب سایت برنامه نویسی برای کودکان برای یادگیری زبان برنامه نویسی" صحبت می کنم که به شما در انتخاب بهترین پلتفرم های آنلاین پروژه اپ اینونتور کمک می کند.

10 بهترین وب سایت برنامه نویسی برای کودکان برای یادگیری زبان برنامه نویسی در اینجا لیستی از 10 بهترین وب سایت برنامه نویسی کودکان آورده شده است

01.خان آکادمی

آکادمی خان یک پلت فرم دوره های آنلاین غیرانتفاعی است که به فرزند شما کمک می کند کارآمدتر یاد بگیرد. آنها سفر خود را با مأموریت آموزش رایگان و پروژه اپ اینونتور در سطح جهانی برای کودکان در سراسر جهان آغاز کردند. آنها دوره های زیادی را در پلتفرم آنلاین خود ارائه می دهند، از جمله ریاضی، کامپیوتر، فیزیک، علوم و مهندسی، زیست شناسی و غیره.

02.CodaKid

CodaKid یک پلت فرم آموزش آنلاین است که به شما کمک می کند تا کدنویسی برای فرزند و فرزندان خود را یاد بگیرید. بدون این، شما همچنین می توانید دوره دیگری را از این سایت یاد بگیرید. همچنین برای بسیاری از پلتفرم های بازی اعمال می شود.

زبان های برنامه نویسی مختلف از جمله جاوا اسکریپت و پایتون ایرانیان سایبر و امکانات یادگیری در این پلت فرم کدنویسی آنلاین موجود است. اگر به برنامه نویسی، یادگیری زبان های برنامه نویسی، توسعه بازی علاقه مند پروژه اپ اینونتور هستید، بهترین انتخاب پلتفرم برای شماست.

03. خراش

اگر علاقه مند به یادگیری زبان های برنامه نویسی بصری هستید، Scratch بهترین بستر آنلاین برای یادگیری یا آموزش کدنویسی برای فرزندانتان است.

این پلت فرم کدگذاری آنلاین در درجه اول برای کودکانی طراحی شده است که در سنین حدود هفت دوره مشارکت داشته اند. در سال 2021 محبوبیت بیشتری پیدا کرد و امسال کاربران بیشتری ایجاد کرد.

04. اشکال

Glitch محیطی است که امکان یادگیری زبان های برنامه نویسی و کدنویسی را در زمان مناسب فراهم می کند. این بهترین برای بچه های بزرگتر و کودکانی است که آزادانه سیستم کدگذاری خود را در این پلت فرم آنلاین بهبود می بخشند. آنها به طور مداوم از بچه ها و کودکان به عنوان راهنمایی آنها حمایت می کنند.

05.Codecademy

اگر جوان هستید و می خواهید یک برنامه نویس شوید، کد آکادمی بهترین و عالی ترین پلتفرم برای شما برای تحقق این رویا است. به بیشتر آکادمی خان نگاه می کند. آن‌ها فعالیت‌های خود را به‌عنوان طرح‌های واحد، برنامه‌های دوره، برنامه‌های مجموعه و غیره طراحی می‌کنند. آنها همچنین پروژه های خانگی و تکمیلی را اپ اینونتور برای یادگیری کدنویسی ارائه می کنند.

06.CodeCombat

CodeCombat بهترین پلتفرم بازی برای یادگیری کدنویسی و زبان های برنامه نویسی است. آنها فعالیت های یادگیری خود را با انجام انواع مختلف بازی ها از جمله سیاه چال، سبک RPG و غیره ارائه می کنند. آنها سیستم نوشتاری خود را با استفاده از پایتون و جاوا اسکریپت زیر نظر دارند.


برچسب: پروژه اپ اینونتور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۰:۵۶ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)