برنامه نويسي براي همه برنامه نويسي براي همه .

برنامه نويسي براي همه

آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ

همچنين به صرف پول و فرصت براي خريد آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ آيتم هاي موجود در بازي و بسته هاي اضافه با محتوا به پول واقعي توجه كنيد.

براي بسيار جوان ترين كساني كه Minecraft بازي مي كنند. ممكن است بخواهيد گيم پلي را به آفلاين محدود كنيد، به طوري كه در سرورها و ديگران به صورت آنلاين ملاقات نكنيد. زوجtuelt در برخي از كنسول هاي بازي فرصت هايي براي بازي با هم در يك صفحه وجود دارد.

تنظيمات هوشمند براي Minecraft

چندين مرحله وجود دارد كه مي توانيد براي ارائه تجربه ايمن تر از Minecraft به فرزندان خود برداريد. براي اكثر اين تنظيمات، كودكان بايد به حساب كاربري مايكروسافت خود وارد شوند.

ديوار رمز عبور را براي خريد در فروشگاه  آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ هاي برنامه و بازي روشن كنيد. Minecraft فرصت‌هاي خريد زيادي دارد كه مي‌توانيد با پول واقعي محتوا بخريد. به عنوان مثال، لوازم آرايشي، سلاح، محتواي اضافي در بازي و محتواي موجود در سرورهاي عمومي

اگر نمي خواهيد كودكان در بازي مورد حمله هيولاها و حيوانات متخاصم قرار گيرند، يك دنياي "آرامش آميز" در حالت خلاق ايجاد كنيد. هنوز هم امكان كتك زدن و حمله به حيوانات در بازي براي بچه ها وجود دارد. همچنين مي‌توانيد اين احتمال را كه شخصيت‌هاي بازي مي‌توانند به يكديگر حمله كنند را غيرفعال كنيد (تنظيم هنگام ايجاد يك دنياي جديد: شليك شده توسط خودشان)

در ايكس باكس لايو، مي‌توانيد محدوديت‌هايي را براي چت و درخواست دوستي تعيين كنيد. به‌عنوان سرپرست خانواده، مي‌توانيد محدوديت‌هايي براي حساب‌هاي كودكان نيز تعيين كنيد. انتخاب ايرانيان سايبر كنيد كه آيا كودكان مجاز به اضافه كردن دوستان به ليست مخاطبين، شركت در بازي هاي چند نفره هستند يا خير.

بستن چت عمومي / محدود كردن به دوستان - وارد صفحه بالا شويد. به حريم خصوصي برويد در تنظيمات: "شما مي توانيد خارج از Xbox Live با صدا و متن ارتباط برقرار كنيد" و "ديگران مي توانند با صدا، متن يا دعوت نامه ارتباط برقرار كنند". دوستان يا بلاك ها را انتخاب آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ كنيد.

بستن براي درخواست دوستي: وارد صفحه بالا شويد. به "امنيت اينترنت در ايكس باكس وان / ويندوز 10" برويد. تنظيم را انتخاب كنيد: "شما مي توانيد دوستان اضافه كنيد". اجازه يا مسدود كردن را انتخاب كنيد.

بستن دسترسي به سرورهاي عمومي: وارد صفحه بالا شويد. به "امنيت اينترنت در ايكس باكس وان / ويندوز 10" برويد. تنظيم را انتخاب كنيد: "شما مي توانيد در بازي چند نفره براي دوستان شركت كنيد". اجازه يا مسدود كردن را انتخاب كنيد.

هزينه سروري را در نظر بگيريد كه بچه ها و دوستان شما بتوانند روي آن بازي كنند. بازي Minecraft در بين كودكان و جوانان بسيار محبوب است. براي ايمن تر كردن Minecraft براي كودكان، والدين بايد در مورد محبوب "بازي ساخت و ساز" بدانند؟ پرستار بچه نكات و توصيه هايي را به اشتراك مي گذارد.

كپي آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ شده!

اين مورد را با كسي كه مي شناسيد در ميان بگذاريد

طبق نظرسنجي‌هاي اداره رسانه نروژي كودكان و رسانه‌ها: 2020، محبوبيت Minecraft بي‌پايان است و اين بازي در بين همه كودكان 9 تا 18 سال در فهرست برتر ذكر شده است. در سراسر جهان، بيش از 126 ميليون نفر در هر ماه Minecraft بازي مي‌كنند.

چرا بازي اينقدر محبوب شده است؟ ما با مشاور برنامه و بازي در Barnevakten، Kris Munthe صحبت كرده‌ايم، كه به طور خلاصه توضيح مي‌دهد كه Minecraft چيست - و مهم‌تر از همه، چگونه مي‌توانيد بازي را تا حد امكان براي كودكان ايمن كنيد.

حقايقي در مورد پرستار بچه  Minecraft: يك آموزش نصب ماينكرافت معرفي سريع در بازي كودكان شركت كنيد تنظيمات ايمن در Minecraft Minecraft: يك معرفي سريع

- دقيقاً Minecraft چيست؟


برچسب: آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۲۲ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)

آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ

اينكه بگوييم Minecraft يك بازي خلاقانه آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ است اغراق آميز نيست. و شايد دقيقاً تجربه ايجاد چيزي و ساختن با جمع‌آوري منابع باشد - كه باعث مي‌شود بازي با ارزش باشد.

با بازي با دوستان، مي توانيد با هم همكاري كرده و بسازيد. آموزش هاي خوبي در زمينه ارتباطات و برنامه ريزي وجود دارد. در تبلت ها و كنسول هاي بازي، دعوت دوستان به دنياي خودشان آسان است. در رايانه شخصي، اين كمي دست و پا گيرتر است. سپس يا بايد از طريق Microsoft Realms يك سرور اجاره كنيد يا خودتان سرور راه اندازي كنيد.

با كنسول بازي امكان بازي بر روي صفحه نمايش تقسيم شده وجود دارد. تا افراد بيشتري در يك اتاق فيزيكي بنشينند و بازي كنند.

در Minecraft مي توانيد كمي درآموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ مورد زنجيره هاي منابع بياموزيد - مثلاً چوب و سنگ تبديل به مبلمان مي شوند. همچنين از نظر مديريت اعداد و طراحي و درك فضايي رياضي است. با پوسترهاي متني، حتي مي توانيد داستان هاي خود را بنويسيد و براي آنها مدل بسازيد.

آنلاين با دريايي از بازيكنان ديگر ملاقات مي كنيد. گاهي اوقات نيز از شما خواسته مي شود تا قبل از دسترسي به دنياي بازي، در وب سايت صاحبان سرور ثبت نام كنيد.

امكان چت، هم در حالتي كه فقط با دوستان بازي مي كنيد و هم در سرورهاي عمومي وجود دارد. اين در مورد چت متني است. برخي نيز آدرسي براي ساير برنامه هاي چت صوتي مانند Discord دارند.

و برخي از سرورها نسبت به سايرين آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ دوستدار كودك هستند. در جايي كه برخي از بازي‌ها درباره ساختن و خلاقيت هستند، ميني‌گيمي‌هايي نيز وجود دارند كه قبل از اينكه شما را بگيرند، همه را مي‌كشيد. اما گرافيك به طور مداوم پيكسل و ساده است.

علاوه بر اين، در برخي از سرورها مي توانيد پول واقعي را براي خريد تجهيزات آرايشي پرداخت كنيد. برخي از سرورها نيز شما را تشويق مي كنند كه در ازاي "خوبي" پول اهدا كنيد. برخي از بازي‌هاي اينجا نيز براي مدتي رايگان هستند، اما براي ادامه بازي بايد هزينه پرداخت كنيد.

همچنين امكان اضافه كردن سرورهاي جديد، غير از آنهايي ايرانيان سايبر كه در نگاه اول به آنها دسترسي داريد، وجود دارد. به عنوان مثال، مي توانيد سرورها را به صورت آنلاين جستجو كنيد و يك آدرس اضافه كنيد تا بتوانيد به آن دسترسي داشته باشيد. در اينجا همه چيز را خواهيد ديد، از محتواهاي نشاط آور و جهان هاي مبتني بر هري پاتر، شهرها و مكان هاي ديدني - اما همچنين محتوايي كه براي كودكان مناسب نيست. حداقل چت بدون تغيير.

همه عكس ها: مايكروسافت

مناسب آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ بودن

Minecraft توصيه‌هاي سني بالاي 9 سال در App Store (iOS) و 7 سال در Google Play (اندرويد) دريافت كرده است. و اين بازي 7 سال از PEGI بر روي كنسول هاي بازي و كامپيوتر مشخص شده است.

دليل منطقي اپ استور، خشونت كتاب هاي كميك نادر و خفيف است. منطق PEGI در Google Play ترس و خشونت خفيف است.

دقيقاً با چه نوع بازي هايي روبرو مي شويد و مضامين آنها از سروري به سرور ديگر متفاوت است. اگر به تنهايي در حالت خلاقانه يا در حالت بقا بازي مي كنيد، فقط شرايط خود توسعه دهنده اعمال مي شود. در سرورهاي عمومي مي تواند عناصر اكشن و تيراندازي باشد. سرورهاي ديگر دوباره مضامين مناسب تري براي كودكان دارند.

با وجود اين، گرافيك بسيار ساده و پيكسلي است. اين هيچ نوع خون يا گودي نيست. با اين حال، برخي از كودكان ممكن است به خشونت و هيولاهايي كه به بازي اضافه مي شوند واكنش نشان دهند.

در غير اين صورت، بايد از فرصت هاي چت آنلاين با غريبه ها آگاه باشيد. تنظيماتي وجود دارد كه افراد مي توانند به يك بازي بپيوندند، اگر يك سرور خصوصي ايجاد كنيد، يا دوستان را به صورت خصوصي دعوت كنيد. بنابراين مي توان خاموش كرد تا افراد غيرمجاز بتوانند به داخل بپرند.

يك واقعيت در Minecraft اين است كه وقتي آموزش نصب ماينكرافت چيزي مي‌سازيد، ديگراني هستند كه مي‌خواهند فقط قدم بزنند و هر چيزي را كه شما ساخته‌ايد خراب كنند. چنين پروژه هاي ساختماني بزرگي را شايد بايد به خود فرد يا با دوستاني كه به آنها اعتماد دارند محدود كرد.


برچسب: آموزش نصب ماينكرافت روي لپ تاپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۱۵ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)

كدام نسخه ماينكرافت بهتر است

دسترس هستند، احمقانه است كه حداقل كدام نسخه ماينكرافت بهتر است آنچه را كه ارائه مي‌شود بررسي نكنيد. Minecraft يك بازي ساخت و ساز است كه در آن مي توانيد با آجرهاي مربعي چيزهايي بسازيد كه همه رنگ ها و عملكردهاي متفاوتي دارند

بازي گرافيك ساده و «قديمي» ارائه مي دهد

شما مي توانيد Minecraft را به روش هاي مختلف بازي كنيد. خلاقانه (به هر اندازه كه مي خواهيد بسازيد) بقا (مبارزه با هيولاها) و ماجراجويي

همچنين امكان بازي آنلاين با ديگران نيز وجود دارد. در اينجا حالت هاي بازي ديگري مانند بازي هاي مبارزه اي و بازي هاي كشنده و همچنين مسابقات ساخت وجود دارد

مي توانيد چت، بازي هاي كدام نسخه ماينكرافت بهتر است آنلاين و فشار خريد را در تنظيمات بازي محدود كنيد

بررسي ما از Minecraft

با بيش از 126 ميليون نفر كه هر ماه Minecraft بازي مي كنند، اين بازي محبوب تر از هميشه شده است. همچنين در اين كشور، بررسي‌هاي سازمان رسانه‌اي نروژ نشان مي‌دهد كه از هر ده كودك 9 تا 10 ساله، حدود چهار نفر ماين كرافت بازي مي‌كنند. و اين بازي در ليست برتر در بين كودكان 9 تا 18 سال ذكر شده است.

به نظر مي رسد كه شيدايي ساخت و ساز هرگز به پايان نمي رسد و بازي از زماني كه در ابتدا توسط Mojang سوئدي در سال 2011 منتشر شد، خونسردي خود را حفظ كرده است. و امروز اين بازي براي تمامي كنسول هاي بازي، PC، موبايل و تبلت در دسترس است.

گذر بازي را مي توان به سه كدام نسخه ماينكرافت بهتر است حوزه تقسيم كرد: حالت خلاقانه، بقا و بازي هاي آنلاين در سرورهاي عمومي.

و مي توانيد از يك حساب كاربري مايكروسافت براي بازي Minecraft استفاده كنيد. اگر سازمان داراي مجوز مايكروسافت باشد، مي تواند يك حساب مدرسه ايرانيان سايبر باشد. اين براي Minecraft Education (نسخه مدرسه اي بازي) كار مي كند.

والدين همچنين مي توانند از طريق Microsoft Family Group از طرف فرزندان حساب هاي مايكروسافت ايجاد كنند. و با آن، مي توانيد محدوديت هايي را براي خريدها و زمان صرف شده در داخل بازي، از جمله موارد ديگر، تعيين كنيد. در برخي از دستگاه‌ها، براي انجام بازي، لازم نيست با حساب مايكروسافت وارد شويد.

پس از آن، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه به ماجراجويي ساخت و ساز برويد و همه چيز را از قلعه ها تا باغ وحش ها - يا محله خود را در مقياس مناسب ايجاد كنيد.

حالت خلاق را مي توان با دسترسي به يك جعبه بي نهايت بزرگ كدام نسخه ماينكرافت بهتر است از آجرهاي لگو مقايسه كرد. در اينجا كودكان مي توانند هر آنچه را كه مي خواهند بسازند، بدون اينكه نگران تمام شدن مواد و منابع باشند.

شما همچنين مي توانيد سطوح مختلف سختي را انتخاب كنيد، كه به نوبه خود تغيير مي دهد كه آيا حيوانات و هيولاها ("موب ها") مي توانند به بازيكن آسيب برسانند يا خير. همه دنياها به طور تصادفي ايجاد مي شوند و اينها مي توانند مسطح يا با انواع مختلف زمين، ارتفاع، آب و درختان باشند.

اين روش بازي Minecraft همانطور كه گفته شد مربوط به خلاقيت و بدون برخورد با موانع است. شما لازم نيست نگران جمع آوري منابع باشيد، بلكه فقط مي توانيد چوب، سنگ، درها، پنجره ها، سلاح ها، حيوانات، مبلمان و خيلي چيزهاي ديگر را از منو بياوريد و سپس آن را در جايي كه مي خواهيد در بازي قرار دهيد.

علاوه بر اين، شخصيت بازي مي تواند بر فراز چشم انداز پرواز كند - كه روند ساخت و ساز را تسهيل مي كند. و در اينجا مي توانيد همه چيز را بسازيد، از كابين هاي زيباي كنار آب گرفته تا يك شهربازي ديوانه با غرفه ها، چرخ فلك ها و هر چيزي كه مي خواهيد. فقط تخيل محدوديت ها را تعيين مي كند.

در تبلت ها و تلفن هاي همراه، اگر دوستان به عنوان مخاطب اضافه شده باشند، به راحتي مي توان آنها را به بازي دعوت كرد. در كنسول‌هاي بازي مي‌توانيد با دوستان خود در صفحه نمايش تقسيم شده و آنلاين بازي كنيد. و در رايانه شخصي مي توانيد با دوستان در سرورها بازي كنيد. اين امكان براي والدين وجود نسخه ماينكرافت دارد كه محدوديت هايي را براي گزينه هاي چند نفره تعيين كنند.


برچسب: كدام نسخه ماينكرافت بهتر است،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۲۶ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)

كدام نسخه ماينكرافت بهتر است

از طرف ديگر، اگر به دنبال چيزي كدام نسخه ماينكرافت بهتر است كمي كوچكتر هستيد، مي توانيد يك Kingdom براي حداكثر دو بازيكن با 3.99 دلار / 3.29 پوند در ماه ايجاد كنيد. شما از مزاياي مشابهي برخوردار خواهيد شد كه پادشاهي شما هميشه آنلاين است، اما نمي‌توانيد به محتواي Marketplace دسترسي داشته باشيد. اگر احساس مي‌كنيد كه براي شما مفيد نيست، هميشه گزينه لغو بعداً وجود دارد.

نحوه پيكربندي قلمروهاي Minecraft

اگر مي‌خواهيد از ابتدا شروع كنيد و دنياي جديدي را در Realms ايجاد كنيد، ادامه دهيد و پيكربندي جهان را همانطور كه مي‌خواهيد، با سختي، با حالت (Survival، Creativity) و هر سفارشي‌سازي ديگري كه مي‌خواهيد اضافه كنيد، شروع كنيد. هنگامي كه از تنظيمات خود راضي شديد، بايد به دنبال دكمه "Create in Realms" در سمت راست گزينه "Create" پيش فرض بگرديد. سپس گزينه پادشاهي براي 10 بازيكن كدام نسخه ماينكرافت بهتر است يا پادشاهي براي 2 بازيكن به شما داده مي شود. هنگامي كه شرايط و ضوابط را پذيرفتيد و تراكنش را تكميل كرديد، در صورت انتخاب گزينه 10 بازيكن، مي‌توانيد بلافاصله به ابزارهاي جديد در قلمرو و بازار دسترسي داشته باشيد.

Minecraft Realms ماه به ماه صورت‌حساب مي‌شود، بنابراين اگر متوجه شديد كه شما و دوستانتان آن‌طور كه انتظار مي‌رود از آن استفاده نمي‌كنيد، مي‌توانيد در هر زمان با مراجعه به بخش اشتراك وب‌سايت مايكروسافت، آن را لغو كنيد.

چگونه دوستان خود را به قلمرو Minecraft خود دعوت كنيد

خبر خوب اين است كه  كدام نسخه ماينكرافت بهتر است دوستاني كه مي خواهيد به پادشاهي خود دعوت كنيد، براي پيوستن و بازي با شما نيازي به اشتراك ندارند.

براي دعوت دوستان به قلمرو خود، روي دكمه ويرايش در كنار دنياي قلمرو خود كليك كنيد، سپس «اعضا» را انتخاب كنيد. پوويمي توانيد ليستي از دوستاني را كه قبلا دعوت كرده ايد مشاهده كنيد و مي توانيد تعداد بيشتري را دعوت كنيد. به نظر مي‌رسد تعداد دعوت‌نامه‌هايي كه مي‌توانيد ارسال كنيد تقريباً نامحدود است، اما تعداد افرادي كه مي‌توانند همزمان در قلمرو شما بازي كنند با توجه به نوع اشتراك شما محدود مي‌شود - دو يا ده بازيكن در يك زمان.

اين جايي است كه شما مي توانيد در صورت عدم پذيرش ايرانيان سايبر يا مدتي فعال نبودن بازيكنان را "رد" كنيد.

نحوه تغيير تنظيمات Minecraft Realms

مي‌توانيد با كليك كردن روي دكمه «ويرايش» در كنار نام پادشاهي، تنظيمات را در دنياي كنوني پادشاهي خود تغيير دهيد. از آنجا مي‌توانيد تغييراتي مانند حالت بازي، سطح دشواري، تغيير كدام نسخه ماينكرافت بهتر است نام جهان يا اضافه كردن چيت‌ها ايجاد كنيد.

چگونه در Minecraft Realms از دنياي خود نسخه پشتيبان تهيه يا جايگزين كنيد

هنگام استفاده از Minecraft Realms لازم نيست به همان دنيا بچسبيد. اگر مي‌خواهيد دنياي جديدي را شروع كنيد يا مي‌خواهيد دنياي كنوني را با دنياي ديگري جايگزين كنيد، مي‌توانيد اين كار را نيز انجام دهيد. اما ممكن است بخواهيد قبل از انجام اين كار از دنياي كنوني خود پشتيبان بگيريد، در غير اين صورت پيشرفتي كه در آن داشته ايد را از دست خواهيد داد.

براي پشتيبان‌گيري از دنياي موجود خود در Minecraft Realms، روي دكمه «ويرايش» در كنار دنياي قلمرو خود كليك كنيد و «Download World» را انتخاب كنيد. با اين كار دنيا روي دستگاه شما ذخيره مي شود و مي توانيد آن را به صورت محلي پخش كنيد يا اگر نظر خود را تغيير دهيد بعداً آن را دوباره آپلود كنيد.

با توجه به: آيا فصل 9 Fortnite وجود خواهد داشت؟ در اينجا همه چيزهايي است كه در مورد آنچه در آينده اتفاق مي افتد مي دانيم

براي جايگزيني دنياي فعلي خود در Minecraft Realms، دوباره روي «ويرايش» در كنار دنياي قلمرو خود كليك كنيد و «Swap World» را انتخاب كنيد. سپس از شما خواسته مي شود كه اين عمل را قبل از نمايش ليست جهان هاي موجود كه مي توان با آن جايگزين كرد تأييد كنيد. پس از انتخاب، دنياي جديد شما آپلود مي شود و شما آماده حركت خواهيد بود.

به روز رساني Minecraft Realms Plus

اگر اشتراك 10 نفره Realms Plus را انتخاب كرده ايد، نسخه ماينكرافت بايد به به روز رساني هاي ماهانه در وب سايت رسمي توجه كنيد. نقشه‌ها، پوسته‌هاي شخصيت‌ها و ميني‌بازي‌هاي جديد دائماً اضافه مي‌شوند، و از آنجايي كه آنها به صورت رايگان در Realms Plus در


برچسب: كدام نسخه ماينكرافت بهتر است،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۲۸ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)