بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

خرید و فروش عمده باتری

تست های استاندارد شده تست هایی خرید و فروش عمده باتری هستند که برای تناسب با مجموعه ای از استانداردهای تست ایجاد می شوند. این آزمون ها به صورت استاندارد اجرا و نمره گذاری می شوند و اغلب برای ارزیابی عملکرد کودکان در یک برنامه استفاده می شوند.

انواع مختلف سیستم های ارزیابی کودک چیست؟

دو نوع مختلف سیستم ارزیابی وجود دارد. هر دو برای هدایت تصمیمات در مورد رشد کودک و منابع برنامه استفاده می شوند.

ابزارهای ارزیابی کودک توسعه یافته توسط برنامه برای همسویی با فلسفه و برنامه درسی یک برنامه خاص توسعه یافته اند.

ابزارهای منتشر شده ارزیابی کودک مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته اند و به عنوان یک منبع معتبر در ارزیابی رشد کودکان پذیرفته شده اند.

سیستم‌های ارزیابی زیر که توسط برنامه‌های آموزش و مراقبت اولیه در سراسر ایالت استفاده می‌شوند، توسط دپارتمان آموزش و مراقبت اولیه ماساچوست توصیه شده و از طریق آن در دسترس هستند:

مربیان فرآیند سه مرحله ای COR را دنبال می کنند: 1) خرید و فروش عمده باتری مشاهده و ثبت، 2) امتیاز، با استفاده از OnlineCOR، و 3) گزارش یافته ها برای به اشتراک گذاشتن.آموزش استراتژی GOLD

این استراتژی ارزیابی خود را حول 38 هدف است که برای آموزش دوران کودکی مهم هستند.سیستم نمونه برداری کار ساختار سیستم به گونه ای است که ترکیبی از نمونه کارها و دستورالعمل ها و چک لیست های دانش آموز ارزشیابی را برای مربی ایجاد می کند.

چگونه ارزیابی را در برنامه خود پیاده می کنید؟فرآیند انتخاب ابزارهای ارزیابی مناسب برای هر برنامه دوران کودکی متفاوت است. در زیر چند دستورالعمل کلی برای اجرای ارزیابی در ایرانیان سایبر برنامه شما آورده شده است.

ارزشیابی با اهداف و رویکردهای آموزشی همسو است. انواع مختلف ارزیابی اهداف متفاوتی دارند. مهم است که ابتدا مشخص شود چه چیزی باید اندازه گیری شود. سپس برنامه ارزیابی را پیدا کنید که به بهترین نحو آن اهداف را ارزیابی می کند.

ارزیاب کودک را می شناسد. بزرگسالی خرید و فروش عمده باتری که ارزیابی را انجام می دهد باید از قبل رابطه ای با کودک داشته باشد. در حالت ایده آل، ارزیاب، مربی است.

ارزیابی "معتبر" است. ارزیابی باید در شرایط عادی کودک انجام شود. ارزیابی باید روابط و تجربیات روزمره را منعکس کند. باید در زمینه ها و محیط های آشنا (مانند کلاس درس) انجام شود.

مشاهدات مداوم و متنوع است. برای یک ارزیابی جامع، مشاهدات باید در انواع فعالیت های کودکان انجام شود و به منظور مشاهده کامل پیشرفت کودک، مداوم باشد.

ارزیابی یک چرخه است. اگرچه روش های خاص خرید و فروش عمده باتری برای ابزارهای ارزیابی متفاوت است، اما این فرآیند چرخه ای است. این چرخه به مربیان اجازه می دهد تا تغییراتی در برنامه درسی خود ایجاد کنند تا در برنامه خود به کودکان خدمات بهتری ارائه دهند. چرخه به شرح زیر است: این دانشگاه فرصت های منحصر به فردی را برای کودکان در هر سن و علاقه ای فراهم می کند.

برنامه های جوانان و نوجوانان دانشگاه واشنگتن برای دانش آموزانی است که دوست دارند در طول سال یاد بگیرند. از کدنویسی و نوشتن تا همه چیز در این بین، انواع دوره های جالب STEM و علوم انسانی را برای انتخاب در طول سال کاوش کنید. اشتیاق را پرورش دهید،

 علاقه جدیدی را کشف کنید و حتی برای دانشگاه آماده شوید. برنامه ها برای دانش آموزان از پیش دبستانی تا دبیرستان در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای فرصت های آینده، از برنامه های جوانان و نوجوانان دانشگاه واشنگتن بازدید کنید.

مدرسه جنگلی Fiddleheads: پیش دبستانی طبیعت

کوچولوی خود را در یک برنامه دوران کودکی مبتنی بر فروش عمده باتری طبیعت در باغ گیاه شناسی دانشگاه واشنگتن ثبت نام کنید. فیدلهدز که در درختکاری پارک شهر واشنگتن در سطح ملی قرار دارد، کشف، پرسش و آزمایش را از طریق یادگیری و بازی مشارکتی تشویق می کند. درباره این برنامه از جمله نحوه ثبت نام در مدرسه جنگل Fiddleheads بیشتر بدانید.


برچسب: خرید و فروش عمده باتری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۳۷ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

یک مطالعه توسط موسسه جهانی مک کینزی نشان آموزش برنامه نویسی می دهد که در شیلی، 3.2 میلیون شغل می تواند با سیستم های خودکار در 20 سال آینده جایگزین شود. در کشورهای توسعه یافته تر مانند ایالات متحده، تأثیر اتوماسیون 46 درصد از اشتغال فعلی خواهد بود. اما در مکزیک، گزارش مک کینزی تخمین می‌زند.

 که ربات‌ها و نرم‌افزارها می‌توانند 52 درصد از کارهای موجود در آن کشور را انجام دهند، در حالی که در پرو، این درصد به 53 درصد، در برزیل 50 درصد و در آرژانتین به 48 درصد می‌رسد. در مورد شیلی، این گزارش تخمین می‌زند که خرده‌فروشی و بازرگانی به طور کلی 9 میلیارد دلار در دستمزد صرفه‌جویی می‌کند، اگر 51 درصد از مشاغلی که پتانسیل خودکار شدن را دارند، جایگزین شوند. صنایع تولیدی 6 میلیارد دلار و بخش اداری و دولتی 10 میلیارد دلار در دستمزد صرفه جویی خواهند کرد. در سطح ملی، پس انداز دستمزدها 41 میلیارد آموزش برنامه نویسی دلار آمریکا خواهد بود.

سرعت جایگزینی نیروی انسانی توسط سیستم های خودکار نیز تحت تأثیر جمعیت شناسی است. از یک سو، پیش بینی می شود که تا سال 2050، بیش از یک سوم جمعیت جهان بالای 50 سال سن داشته باشند، شاخصی که تنها 17.5 درصد از جمعیت جهان را در سال 1950 پوشش می دهد. از سوی دیگر، طبق گزارش های منتشر شده در تجزیه و تحلیل، افراد بالای 50 سال در هنگام انجام وظایف پیچیده مربوط به فناوری دارای محدودیت هایی هستند.

 که تا حد زیادی توسط افراد در سنین پایین تر پیشی گرفته است. این با مطالعاتی آموزش برنامه نویسی مطابقت دارد که به این نتیجه می‌رسند که هر چه جمعیت یک کشور مسن‌تر باشد، سرعت پذیرش سیستم‌های خودکار بیشتر می‌شود. دومی توضیح می دهد که چرا، به صورت نسبی، کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا از آلمان، ژاپن و کره جنوبی در رباتیک صنعتی عقب هستند.

در این کار، از جمله موارد دیگر، ما به دنبال پیوند دادن اثر پیشرفت در اجرای الگوریتم‌ها به عنوان مجریان توابع تکراری در محل کار هستیم که تعداد قابل‌توجهی از مشاغل و کسانی را که در آن‌ها کار می‌کنند کنار گذاشته می‌شود. جهان. بنابراین مشاغلی مانند حسابدار، منشی، صندوقدار، راننده کامیون و اتوبوس، کارگران انبار و مربیان در حوزه های مختلف اولین کسانی هستند که شغل مربوطه خود را از دست می دهند.

 سایر حرفه‌ها مانند پزشکان، مهندسان، آموزش برنامه نویسی معماران و محققان کمتر امکان‌پذیر هستند که خودکار شوند. با این حال، انواع خاصی از عملکردهای این متخصصان نیز وجود ایرانیان سایبر خواهد داشت که خودکار خواهند شد. در این زمینه، داشتن آموزش کافی در زمینه فناوری اطلاعات برای رقابت در دنیای آینده مهم است، زیرا در آینده، دو دسته شغلی اصلی وجود خواهد داشت: یا شما بسیار متخصص هستید یا باید خود را وقف شغلی کنید. حوزه خدماتی مانند باغبانی یا تحویل.

نتیجه گیری

در پایان این بررسی، و پس از مطالعه و تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از مقالات، که ده ها مورد از آنها با بررسی های دیگر مطابقت دارد، نویسنده، به عنوان یک مهندس علوم کامپیوتر، خاطرنشان می کند که تحقیقات از یک طرف بر روی دو موضوع جداگانه انجام می شود. پیاده سازی های مختلف کامپیوتری که توسط مهندسان کامپیوتر و از سوی دیگر مربیان توسعه یافته اند، باعث شده است که در کشورهایی که آموزش تفکر محاسباتی اجرا شده یا در مرحله اجرا قرار دارد، کمبود معلمان آموزش دیده در زمینه کامپیوتر وجود داشته باشد.

 علم برای انجام چنین وظیفه عظیمی است، و در جایی که وجود دارد، آنها کاملاً ناکافی هستند. مفهوم تفکر محاسباتی و مهارت‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند هنوز در آموزش مورد بحث است، در حالی که علوم کامپیوتر برنامه‌های متعددی را منتشر می‌کند که مربیان آن‌ها را درک نمی‌کنند یا ابزار لازم برای انتقال این دانش به نسل‌های جدید را از طریق سیستم آموزشی ندارند.

در بررسی های تجزیه و تحلیل و مقایسه Shute و همکاران. (2017)، مورنو-لئون و همکاران. (2018)، هسو و همکاران. (2019)، لی و همکاران. (2020)، تانگ و همکاران. (2020)، کایت و همکاران. (2021)، و Ogegbo و Ramnarain (2021)، در میان دیگران، تصادفی یافت شد که تمام مقالات به عنوان مرجع اولیه (Wing, 2006) از جایی که مفهوم تفکر محاسباتی و مهارت های آن برای اولین بار ذکر و تعریف شد.

پس از آن، تصادفاتی وجود دارد که بین محققان در مورد برنامه نویسی مهارت هایی که تفکر محاسباتی را تعریف می کنند، اتفاق نظر وجود ندارد و در نهایت، همه ما موافقیم که تفکر محاسباتی مهارت اساسی قرن بیست و یکم است. در مورد تفاوت های بین مرورها، آنها نسبتاً سطحی هستند، برخی زمان بیشتری را صرف تحقیقات کیفی می کنند و برخی دیگر برای تجزیه و تحلیل کمی. پژوهشی به صورت اکتشافی، اما تفاوت معنی داری مشهود نیست.


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۶:۴۱ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

معایب:پردازش کندکمبود انعطاف پذیری روه آموزش برنامه نویسی کودکان سنی پیشنهادی: 5+پلتفرم مورد نیاز: Windows، Mac OS، UNIX.  وب سایت:  وبیشماره 9) آلیس

Alice یک ابزار رایگان سه بعدی است که برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. برای بچه ها، می تواند یک راه عالی برای ایجاد بازی یا انیمیشن به عنوان Alic باشدe به آنها اجازه می دهد تا صحنه ها، مدل های سه بعدی و حرکات دوربین را با استفاده از رویکرد بلوک های ساختمان برنامه ریزی کنند.

علاوه بر موارد فوق، دکمه پخش آسان و رابط کشیدن و رها کردن آلیس یادگیری زبان برنامه نویسی را برای کودکان بسیار آسان می کند. به طور کلی، آلیس یک راه عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی در یک محیط بصری مبتنی بر بلوک است.

ویژگی ها: برنامه نویسی شی گرا، کدگذاری drag-n-drop، محیط بصری مبتنی بر بلوک و غیره.

معایب:سطح بالایی از تاخیر در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی.بدون تبدیل به exe گروه سنی پیشنهادی: 10+پلتفرم مورد نیاز: سیستم عامل مک، ویندوز، آموزش برنامه نویسی کودکان لینوکس.وب سایت: آلیس نتیجه

همه زبان‌های برنامه‌نویسی بچه‌ها که در بالا ذکر شده‌اند، جوانب مثبت و منفی دارند. بنابراین، بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان بر اساس ترجیحات فردی کودک متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، جاوا انتخاب خوبی برای تشویق کودکان به شروع برنامه نویسی است، زیرا Minecraft، یک بازی محبوب در بین بچه ها، با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا توسعه یافته است. هنگامی که بچه ها برای یادگیری جاوا انگیزه پیدا کردند، می توانید به آنها یاد دهید که چگونه از منطق در کدنویسی استفاده کنند و چندین مشکل را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا حل کنند.

از سوی دیگر، سوئیفت برای آموزش برنامه نویسی به کودکان با ایرانیان سایبر استفاده از زبان برنامه نویسی که نیاز به حداقل کدنویسی دارد و دارای ویژگی های پیشرفته است، گزینه خوبی است. ++C می تواند راهی عالی برای آموزش به بچه ها باشد که چگونه برنامه های کاربردی برای ویندوز ایجاد کنند.

از اسکرچ می‌توان برای ایجاد پایه‌ای محکم برای یادگیری نحوه کدنویسی برای کودکان استفاده کرد، در حالی که Blockly می‌تواند برای فراهم کردن محیطی قوی برای یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان بالای 10 سال ایده‌آل باشد، زیرا به آنها اجازه می‌دهد زبان برنامه‌نویسی را به سرعت آموزش برنامه نویسی کودکان تغییر دهند.

ادامه مطلب =>> زبان های برنامه نویسی کاربردی برتر را مرور و مقایسه کنیدفرآیند بررسی ما

نویسندگان ما بیش از 8 ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین زبان های برنامه نویسی برای بچه ها کرده اند که بالاترین امتیاز را در سایت های بررسی دارند. برای رسیدن به لیست نهایی بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان، آنها 12 زبان برنامه نویسی مختلف را در نظر گرفته و بررسی کرده اند و بیش از 15 بررسی از کاربران و کارشناسان را خوانده اند. این تحقیق در واقع توصیه های ما را قابل اعتماد آموزش برنامه نویسی کودکان می کند.

 فناوری در حال متحول کردن همه جنبه های زندگی ما است. همیشه برخی از نوآوری ها یا پیشرفت های جدید در دنیای فناوری وجود دارد که بر ما تأثیر می گذارد. چه یک بازی ویدیویی محبوب باشد یا یک ابزار جدید، همه جا درباره آن می شنویم. بنابراین جای تعجب نیست که کودکان روز به روز بیشتر به برنامه نویسی علاقه مند می شوند – زیرا این پایه و اساس تمام فناوری هایی است که امروز داریم.

برای بچه هایی که از سنین جوانی به کامپیوتر و نحوه کارشان علاقه دارند، آشنایی با کدنویسی می تواند راهی عالی برای پرورش تفکر انتقادی باشد. یادگیری یک زبان برنامه نویسی از طریق کلاس های کدنویسی یا خودآموزی می تواند آنها را به مهارت های ارزشمندی مجهز کند که می توانند برای ساخت بازی های ویدئویی، برنامه های کامپیوتری و شاید روزی از آنها در حرفه خود استفاده کنند.

اگر کودکی با فناوری دارید که به برنامه نویسی علاقه مند برنامه نویسی کودکان است، در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای کودکان و هفت گزینه برتر وجود دارد.

زبان های برنامه نویسی برای کودکان 7 بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۱:۴۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی کودکان

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل آموزش برنامه نویسی کودکان مک، لینوکس.وب سایت: Scratchشماره 5) بلوکیبلوکی

Blockly که رقیب مستقیم Scratch است، کد را به همان روش قبلی توسعه می دهد، یعنی از همان بلوک های ساختمانی به هم پیوسته برای اهداف توسعه استفاده می کند. این عملکرد زبان برنامه‌نویسی بلوک بصری Blockly، تسلط بر کد را برای بچه‌ها آسان‌تر می‌کند.

Blockly که برای کودکان ده ساله یا بزرگتر طراحی شده است، اجازه می دهد تا زبان های برنامه نویسی را در لحظه تغییر دهید. علاوه بر این، آن ستون فقرات Android App Inventor است. به طور کلی، Blockly برای کودکان بالای 10 سال محیطی قوی برای یادگیری برنامه نویسی یا نحوه کدنویسی فراهم می کند.

ویژگی‌ها: از بلوک‌های ساختمانی به هم پیوسته استفاده می‌کند، می‌تواند کد را در چندین زبان برنامه‌نویسی مختلف تولید کند، کد در کنار صفحه کدنویس قابل مشاهده است، توانایی تغییر زبان برنامه‌نویسی در لحظه، ستون فقرات برای Android App Inventor، ایده‌آل برای آموزش کدنویسی به آموزش برنامه نویسی کودکان همه بچه‌ها سن و غیره

معایب:عملکرد محدود فراتر از کدنویسی اولیه. به کاربران اجازه ایجاد بلوک های سفارشی را نمی دهد. گروه سنی پیشنهادی: 10+

پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: بلوکی  شماره 6) پایتون پایتون

یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری، پایتون برای عملیاتی شدن تنها به چند خط کد نیاز دارد. این بدان معنی است که حتی برای مبتدیان، مانند بچه ها، یادگیری نحوه ایجاد برنامه ها یا برنامه های کاربردی با استفاده از پایتون نسبتا آسان است.

Python که در زمینه های بسیار پیشرفته مانند هوش ایرانیان سایبر مصنوعی و امنیت سایبری استفاده می شود، یک زبان برنامه نویسی فوق العاده همه کاره است و می توان از آن برای ایجاد پروژه های محاسباتی آموزش برنامه نویسی کودکان عددی و علمی، چارچوب های وب و بازی های ویدئویی استفاده کرد.

ویژگی ها: سینتکس بدون عارضه، جعبه ابزار Pygame، کتاب ها و آموزش های مبتدی، زبان برنامه نویسی همه کاره و غیره.

معایب:تمرین منظم و مداوم برای یادگیری زبان مورد نیاز است. توسط iOS یا Android پشتیبانی نمی شود. گروه سنی پیشنهادی: 10-18 پلتفرم مورد نیاز: سیستم عامل مک، ویندوز، لینوکس. وب سایت: پایتون  شماره 7) جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت

یک زبان برنامه نویسی رویه ای و شی گرا، جاوا اسکریپت در تمام مرورگرهای وب بومی است. به‌علاوه، برای برنامه‌های روبه‌روی مشتری یا جلویی استفاده می‌شود. این آموزش برنامه نویسی کودکان بدان معنی است که رایانه کاربر جایی است که اقدامات جاوا اسکریپت اجرا می شود.

کودکانی که به این زبان برنامه نویسی تسلط دارند می توانند اسناد ساده موجود در وب را به بازی ها و برنامه های کاربردی کاربر پسند تبدیل کنند. این زبان برنامه نویسی برای بچه هایی که قبلاً تجربه کدنویسی در زبان برنامه نویسی پایتون یا اسکرچ را دارند، بهترین است. به طور کلی، جاوا اسکریپت یک زبان عالی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی مبتنی بر متن است.

ویژگی ها: زبان برنامه نویسی OOP و رویه ای، سبک وزن، حساس به حروف بزرگ، فناوری سمت مشتری، اعتبارسنجی ورودی کاربر، مبتنی بر مفسر، بیانیه کنترل، مدیریت رویداد و غیره.

معایب:عدم وجود امکانات رفع اشکال  تابع Bitwise کند. گروه سنی پیشنهادی: 10-12 پلتفرم مورد نیاز: ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس. وب سایت: جاوا اسکریپت  شماره 8) یاقوت سرخ یاقوت سرخ

یک زبان برنامه نویسی شی گرا، روبی یک زبان برنامه نویسی برای بچه ها با نحو واضح است.

Ruby یک زبان برنامه نویسی است که از فلسفه اصل کمترین شگفتی (POLA) پیروی می کند، به گونه ای طراحی شده است که کدنویسی را تا حد امکان ساده و بدون پیچیدگی می کند. برنامه نویسی کودکان این زبان برنامه نویسی طبیعی، سازگار و به راحتی قابل یادآوری است.

ویژگی‌ها: شی گرا، حساس به حروف کوچک، انعطاف‌پذیری، روش‌های تک‌تن، ویژگی‌های بیانی، قراردادهای نام‌گذاری، میکس‌ها، جداکننده‌های بیانیه، تایپ پویا، تایپ اردک، قابل حمل، مدیریت استثنا و غیره.


برچسب: آموزش برنامه نویسی کودکان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۲۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

یادگیری برنامه نویسی

علاوه بر این، خاطرنشان می‌شود که این نوع یادگیری برنامه نویسی مهارت‌ها قبلاً در آزمون‌های بین‌المللی مانند Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) گنجانده شده‌اند که امکان اندازه‌گیری روند کشورها در ریاضیات و مهارت‌های علوم را فراهم می‌کند. از این نظر، تحقیقی که در مورد مهارت‌های تفکر محاسباتی و تأثیر آن بر موفقیت TIMSS صحبت می‌کند، به عمق چنین اندازه‌گیری‌هایی می‌پردازد که لحن توسعه آموزشی کشورها را تعیین می‌کند (Alyahya and Alotaibi, 2019).

برای گرگورینا (2021) در کار خود با عنوان "به دست آوردن تصویر: مدل سازی و شبیه سازی در آموزش متوسطه علوم کامپیوتر"، تفکر محاسباتی شامل مهارت مدل سازی است، مهارتی که در سطح پیچیدگی بالاتری نسبت به حل مسئله قرار دارد. بنابراین، تفکر محاسباتی شامل فرمول‌بندی مسائل می‌شود، به طوری که حل آنها با کامپیوتر، سازماندهی و تجزیه و تحلیل منطقی داده‌ها، نمایش داده‌ها از طریق مدل‌ها و خودکارسازی راه‌حل‌ها از طریق الگوریتم‌سازی، که شامل انتزاع‌ها و موازی‌سازی است، امکان‌پذیر است.

 بنابراین، با نگاهی به آموزش دانش‌آموزان، این مهارت‌ها نگرش‌هایی مانند: اعتماد به نفس در مواجهه با پیچیدگی، تداوم در کار با مشکلات دشوار، تحمل ابهام، توانایی یادگیری برنامه نویسی مقابله با مشکلات آشکار و توانایی کار با دیگران برای دستیابی به هدف را پشتیبانی و بهبود می‌بخشد.

یک هدف مشترک و برقراری ارتباط با آن بنابراین، برای مثالدر مدل‌سازی دو طرح‌واره، دانش‌آموزان باید دو طرحواره بسازند و آن‌ها را ترکیب کنند: طرحواره‌ای شامل موقعیتی که باید مدل‌سازی شود و طرحواره ابزارهایی (ریاضی، رایانه، علمی، زندگی روزمره و غیره) که می‌توان از آنها استفاده کرد. در ساخت یک مدل قابل درک که نشان دهنده وضعیتی است که باید مدل شود.

گرگورینا تفکر محاسباتی را برحسب مفاهیم اصلی آن توصیف می کند: جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها، نمایش داده ها، تجزیه مسئله، انتزاع، الگوریتم ها و رویه ها، اتوماسیون، شبیه سازی و موازی سازی (CSTA Computational Thinking Task Force، 2011؛ در یادگیری برنامه نویسی گرگورینا، 2021).

 تعریف تفکر محاسباتی توسط مرکز تفکر محاسباتی کارنگی ملون (CMCCT) تکمیل شده است، که بیان می کند که از سه جنبه اساسی تشکیل شده است: انتزاع، مدل سازی، و تفکر الگوریتمی (مرکز تفکر محاسباتی کارنگی ملون، 2010؛ در گرگورینا، 2021). ).

در بررسی انجام شده توسط Shute و همکاران. (2017)، با عنوان "ابهام زدایی از تفکر محاسباتی"، او این مفهوم را به عنوان مجموعه ای از مهارت های تجزیه، انتزاع، طراحی الگوریتم، اشکال زدایی، تکرار، و تعمیم که به عنوان مهارت های ضروری برای حل مسئله درک می شود، مطرح می کند. با توجه به تفکر محاسباتی و برنامه نویسی، آنها در یک سطح تجزیه و تحلیل می شوند.

 با این حال، در نظر نمی گیرد که برنامه نویسی محاسباتی از طریق آموزش، امکان کسب مهارت های تفکر محاسباتی را فراهم می کند، زیرا قبل از کدنویسی یک برنامه، انتزاع و تجزیه یک مسئله ضروری است و همچنین بسته به پیچیدگی، انتزاع در چندین سطح ضروری خواهد بود. و پس از برنامه‌ریزی، یادگیری برنامه نویسی اشکال‌زدایی و بررسی اینکه آنچه انجام شده همان چیزی را که باید حل کند انجام می‌دهد، ضروری خواهد بود، بنابراین تفکر محاسباتی گام به گام گنجانده می‌شود. با توجه به کتابشناسی مورد بررسی، بیشتر آن بین سال های 2011 و 2015 مشاهده شده است، بنابراین آنچه در آنجا گفته می شود تغییر کرده است و برخی نتیجه گیری ها را منسوخ کرده است.

در Shute Shute و همکاران برجسته شده است. (2017)، تحقیقی توسعه یافت که در آن مقیاسی برای اندازه گیری تفکر محاسباتی ایجاد شد (رومن-گونزالس و همکاران، 2017؛ در Shute و همکاران، 2017)، که شامل یک مقیاس 28 ماده ای است و حدود 45 دقیقه طول می کشد تا کامل. این برنامه بر مفاهیم برنامه نویسی مانند جهت ها و توالی ها، حلقه ها، شرطی ها و توابع ساده تمرکز دارد.

 علاوه بر این، طبقه بندی ایجاد شده وجود دارد که یادگیری برنامه نویسی سطوح مختلف را دسته بندی می کند که نشان می دهد چگونه می توان طرح های درسی را طراحی کرد. طبقه‌بندی پیشنهادی، دسته‌های اصلی زیر را پیشنهاد می‌کند، که زیرمجموعه‌ها از آن‌ها مشتق می‌شوند، تا طرح‌های ارزیابی تفکر محاسباتی آینده را راهنمایی کنند:


برچسب: یادگیری برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۱:۲۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش الگوریتم وفلوچارت

بازی‌هایی که با استفاده از Stencyl توسعه آموزش الگوریتم وفلوچارت می‌دهید، می‌توانند در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها از جمله iOS و Android منتشر شوند، با این حال، فقط می‌توانید با نسخه رایگان Stencyl در وب منتشر کنید. با ارتقاء به طرح‌های Indie یا Studio، می‌توانید در تمام پلتفرم‌های موجود منتشر کنید.

سه طرح: شروع (رایگان)، مستقل (99 دلار در سال)، استودیو (199 دلار در سال) در پلتفرم هایی مانند iOS، Android، indows، Mac، Linux، Flash، HTML5 منتشر کنید سن 12+ برنامه نویسی را بکشید و رها کنید از Stencyl.com دیدن کنید

18. Code Monster (نویسنده Crunchzilla) کد هیولا (نویسنده کرانچزیلا)

برای ورود به لیست نهایی، تصور کنید که توسط یک هیولای کوچک بامزه برنامه نویسی به شما آموزش داده می شود - چیزی که بچه ها دوست دارند، درست آموزش الگوریتم وفلوچارت است؟ خوب، برنامه Code Master Crunchzilla دقیقاً این کار را انجام می دهد. شما از طریق یک سری دستورالعمل هدایت می شوید که در آنها کد جاوا اسکریپت را برای دستیابی به اثر دلخواه قابل مشاهده دستکاری می کنید.

Code Monster برای کودکان پیش از نوجوانی طراحی شده است و بسیار ساده است که می توانید آن را مستقیماً از مرورگر وب خود با وارد کردن یک URL کوتاه راه اندازی کنید. نیازی به ثبت نام و تایید گسترده نیست. علاوه بر این، این برنامه کاملاً رایگان است!

با وادار کردن کودکان به ویرایش متن مبتنی بر جاوا اسکریپت، Code Monster به آنها کمک می کند تا از سنین پایین حس و احساسی نسبت به نحو و ویژگی های زبان های برنامه نویسی داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای مفید این است که شما به اتصال اینترنتی فعال برای آموزش الگوریتم وفلوچارت آن نیاز ندارید – پس از بارگیری، می توانید اینترنت را خاموش کنید و به هیچ وجه با مشکل مواجه نشوید. شاید بهترین وب سایت برنامه نویسی رایگان برای بچه ها زمانی که در جاده هستید!

دسترسی رایگان سبک تدریس مبتنی بر عمل و اثر با نحو ایرانیان سایبر جاوا اسکریپت آشنا شوید بر اساس مرورگر فقط هنگام بارگیری صفحه به اینترنت نیاز دارد با هدف کودکان پیش از نوجوانیبرنامه نویسی رایانه به عنوان پایه ای برای دنیای فنی که فرزندان ما به تازگی وارد آن شده اند عمل می کند. آموزش کدنویسی به فرزندانتان آنها را برای این دنیا آماده می کند و همچنین آنها را برای موفقیت آماده می کند.

متأسفانه، سطح دستورالعمل های علوم رایانه ای که در مدرسه ابلاغ می شود، پایین و تقریباً ابتدایی است. بدتر از آن، نحوه آموزش کدنویسی در مدارس معمولاً بسیار خشک است و از محیط‌های مصنوعی استفاده می‌کند که شبیه به بازی‌ها هستند. در نتیجه، بسیاری از کودکان علاقه خود را از دست آموزش الگوریتم وفلوچارت می دهند، زیرا کاربرد واقعی مهارت هایی را که به آنها آموزش داده می شود، نمی بینند.

به همین دلیل است که بسیاری از والدین موضوع را در دست گرفته و به فرزندان خود کدنویسی را آموزش می دهند.

کد نویسی برای کودکان آنچه خواهید آموخت: [پنهان کردن]  برنامه نویسی برای کودکان: راهنمای کامل چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟چه زمانی کودکان باید کدنویسی را یاد بگیرند؟مبانی کدنویسی کامپیوتریبهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان چگونه کدنویسی را به کودکان آموزش دهیم؟ برنامه‌نویسی وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها برای کودکان برنامه نویسی برای کودکان زیر 8 سال شماره 1) خراش #2) Code.org شماره 3) تینکر شماره 4) کدگذاری Osmo کدنویسی برای کودکان پیشرفته تر

شماره 1) CodeAcademy.com شماره 2) آکادمی خان شماره 3) بیت باکس شماره 4) CodeMoneky نتیجه خواندن توصیه می شود برنامه نویسی برای کودکان: راهنمای کامل در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اصول برنامه نویسی کامپیوتر را به کودکان آموزش دهید، و چگونه این موضوع را هیجان انگیز و مرتبط کنید.

ما بر مهارت‌های دنیای واقعی مانند آزمایش یک وب‌سایت و استفاده از ماکروهای اکسل تمرکز خواهیم کرد، ابزارهایی که به راحتی در هر رایانه خانگی در دسترس هستند. همچنین برخی از برنامه‌ها و وب‌سایت‌های رایگان را به شما نشان می‌دهیم تا اصول اولیه را بیاموزید یا مهارت‌های فرزندانتان را به سطح بالاتری ببرید.

چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟بیایید با الگوریتم وفلوچارت یک سوال اساسی شروع کنیم: چرا کودکان باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

دلایل متعددی در پشت این موضوع وجود دارد، از قریب الوقوع ترین و کاربردی ترین آنها تا انتزاعی ترین و فلسفی ترین آنها. این دلایل در زیر آورده شده است:


برچسب: آموزش الگوریتم وفلوچارت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۸:۳۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش الگوریتم وفلوچارت

15. CodeMonkey .CodeMonkey

CodeMonkey یک پلت فرم آموزشی آموزش الگوریتم وفلوچارت مبتنی بر وب است که هدف آن کودکان سطح K-8 است که اصول و شیوه های کدنویسی را آموزش می دهد. در این پلتفرم برنامه‌های مختلفی گنجانده شده است که به دوره‌های کوچک تقسیم می‌شوند، که هر کدام به یک سطح سنی خاص ارائه می‌شوند.

دوره‌های کدنویسی مبتنی بر بلوک را برای جوان‌ترین دانش‌آموزان خواهید یافت، که سطح پیچیدگی آن با نمره دانش‌آموزان افزایش می‌یابد. برای کلاس‌های 3 و بالاتر، برنامه‌نویسی مبتنی بر متن معرفی شده است تا دانش‌آموزان طعم کدنویسی در دنیای واقعی را بچشند. اکثر دانش آموزان ارشد حتی طعم پایتون، یک زبان برنامه نویسی محبوب را می چشند.

از آنجایی که کل تجربه «بازی‌شده» است، دانش‌آموزان را فریب می‌دهد و به آنها یاد می‌دهد که چگونه قبل از اینکه متوجه شوند چیزی یاد می‌گیرند، کدنویسی کنند. برای معلمان، ویژگی های اضافی مانند مدیریت آموزش الگوریتم وفلوچارت کلاس درس و طرح درس ارائه می دهد.

CodeMonkey آزمایش‌های رایگان را برای سه طرح مختلف ارائه می‌دهد که شامل طرح مدرسه، طرح منطقه و برنامه بعد از مدرسه و اردو می‌شود. به طور کلی، یک وب سایت برنامه نویسی رایگان عالی برای بچه ها که برنامه نویسی را کاملاً از طریق گیمیفیکیشن آموزش می دهد!

خدمات پولی اما آزمایشی رایگان ارائه می دهد یک نقل قول سفارشی با محدوده خود دریافت کنید یادگیری گیمیفی شده برای کودکان K-8 یادگیری مبتنی بر بلوک، آموزش الگوریتم وفلوچارت مبتنی بر متن و تجربه با پایتون از Codemonkey.com دیدن کنید

16. تینکر.تینکر

Tynker که توسط بیش از 60 میلیون کودک از سراسر جهان ایرانیان سایبر استفاده می شود، یکی از پیشروترین پلتفرم های کدنویسی آنلاین برای کودکان است. بیش از 3700 ماژول به همراه بیش از 40 دوره متنی و بلوکی را ارائه می دهد.

با توجه به مقیاس آن، جای تعجب نیست که Tynker دوره های کدنویسی خود را برای گروه های سنی خاص سفارشی کرده است. برای سنین 5 تا 7 سال، مشکلات منطقی اساسی وجود دارد که باید حل شوند و اصول اولیه یاد بگیرند، در حالی که کودکان 8 تا 13 ساله از کشیدن و رها کردن کدگذاری برای ساختن برنامه‌ها و بازی‌ها و کنترل روبات‌ها استفاده می‌کنند. در نهایت، افراد بالای 14 سال می توانند به زبان های دنیای واقعی مانند پایتون و جاوا اسکریپت شیرجه بزنند.

همه دوره ها به گونه ای بازی می شوند که تجربه یادگیری برای آموزش الگوریتم وفلوچارت همه کودکان سرگرم کننده و جذاب باشد. پس از دریافت یک دوره آزمایشی رایگان برای بررسی محتوای پلت فرم، می توانید از طریق سه برنامه (سه ماهه، سالانه و مادام العمر) مشترک شوید. به طور کلی، یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای بچه هایی که می خواهند پایتون و جاوا اسکریپت را یاد بگیرند.

سه رده سنی: 5-7، 8-13، 14+برنامه مبتنی بر وب با برنامه موجود در فروشگاه های اپل و اندرویدآزمایشی رایگان و سه برنامه: سه ماهه (20 دلار در ماه)، سالانه (10 دلار در ماه)، مادام العمر (240 دلار)محیط آموزشی گیمیفی شده از Tynker.com دیدن کنید

17. استنسیل

استنسیل

Stencyl پلتفرمی است که به کاربران خود الگوریتم وفلوچارت اجازه می دهد تا بدون نیاز به نوشتن کد، بازی های خلاقانه و بدیع بسازند. این کار را از طریق یک ویژگی کشیدن و رها کردن انجام می دهد که در آن شما باید بلوک های مناسب را به هم بچسبانید تا برنامه کاری را که می خواهید انجام دهد.

از آنجایی که نیازی به دانستن هیچ زبان برنامه نویسی محبوبی نیست، Stencyl برای کودکان ۱۲ سال به بالا مناسب است که می‌خواهند اجازه دهند خلاقیت‌هایشان جریان پیدا کند و بازی‌ای بیابند که فروشگاه‌های اپلیکیشن را در اختیار بگیرد.


برچسب: آموزش الگوریتم وفلوچارت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۶:۰۰ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

پروتکل های شبکه، الگوریتم ها و آموزش برنامه نویسی مسائل نرم افزاری. موضوعات شامل مدل اتصال سیستم های باز، پیوند داده، شبکه و لایه های انتقال، TCP/IP، ATM، شبکه های تلفن همراه است. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی اگر دانشجو برای ECE 433 اعتبار داشته باشد، برای CS 450 اعتبار داده نمی شود. پیش نیاز: CS 361.

CS 453. مقدمه ای بر پردازش موازی و توزیع شده. 3 یا 4 ساعت.

مبانی پردازش موازی و پراکنده؛ خوشه ها و سیستم های موازی؛ ارتباطات اولیه؛ برنامه نویسی با MPI مقیاس پذیری؛ الگوریتم های نمودار توزیع شده؛ طرد متقابل توزیع شده، تشخیص بن بست، سیستم های همتا به همتا. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 251. پیشینه توصیه شده: CS 401.

CS 454. اصول برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی همزمان. 3 یا 4 ساعت.

بر مبانی و اصول اولیه برنامه نویسی همزمان تمرکز می کند، مفاهیم سطح بالا صحت همزمان را پوشش می دهد و آن مفاهیم انتزاعی را به سازه ها و الگوریتم های برنامه نویسی دنیای واقعی که در عمل استفاده می شوند، متصل می کند. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: CS 361.

CS 455. طراحی و پیاده سازی پروتکل های شبکه. 3 یا 4 ساعت.

پروتکل های شبکه و نرم افزار آنها، رابط شبکه سیستم عامل را از طریق لایه های شبکه بررسی می کند. موضوعات شامل روتی استng، کنترل ازدحام، تحمل خطا، امنیت، سرورهای نام، چندپخشی و عملکرد. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: آموزش برنامه نویسی CS 340 و CS 450.

CS 461. طراحی و پیاده سازی ایرانیان سایبر سیستم عامل. 3 یا 4 ساعت.

طراحی و پیاده سازی کرنل؛ مدیریت فرآیند؛ مدیریت مؤثر منابع ماشین: تخصیص و زمان‌بندی منابع، حذف متقابل، اجتناب از بن‌بست، سیاست‌های مدیریت حافظه، دستگاه‌ها و سیستم‌های فایل، و سیستم‌های سرویس گیرنده-سرور. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی; 4 ساعت فارغ التحصیلی قبلاً به عنوان CS 385 ذکر شده بود. استفاده گسترده از رایانه مورد نیاز است. پیش نیاز: CS 361.

CS 463. عملکرد سیستم ها و محاسبات همزمان. 3 یا 4 ساعت.

درک بسیاری از عوامل سیستمی که بر عملکرد برنامه تأثیر می گذارند، از جمله طراحی برنامه برای محاسبات همزمان، پروفایل و بهینه سازی برنامه. اطلاعات دوره: 3 ساعت در آموزش برنامه نویسی مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز (ها): CS 361. سابقه پیشنهادی: CS 461.

CS 466. معماری کامپیوتر پیشرفته. 3 یا 4 ساعت.

طراحی و تجزیه و تحلیل تک پردازنده های با کارایی بالا موضوعات شامل حساب: ضرب، تقسیم، جابجایی. پردازنده: خط لوله، واحدهای عملکردی چندگانه. مجموعه دستورالعمل؛ حافظه: حافظه نهان، ماژول ها؛ ماشین های مجازی اطلاعات دوره: همانند ECE 466. 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: ECE 366 یا CS 261.

CS 468. امنیت شبکه. 3 یا 4 ساعت.

اصول و عملکرد امنیت شبکه را پوشش می دهد. با توجه به ماهیت فراگیر ارتباطات شبکه در محاسبات مدرن، ما طیف گسترده ای از سیستم ها و برنامه ها و تهدیدات امنیتی را که آنها با آن مواجه هستند را پوشش خواهیم داد. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: اعتبار یا ثبت نام همزمان در CS 450. یا رضایت مربی

CS 473. طراحی برنامه نویسی کامپایلر. 3 یا 4 ساعت.

ترجمه زبان: تحلیل واژگانی، طرح‌های تجزیه، مدیریت جدول نمادها، تشخیص خطای نحوی و معنایی، و تولید کد. توسعه کامپایلر کاملاً کاربردی اطلاعات دوره: مانند MCS 411. 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: درجه C یا بهتر


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۴:۵۱ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش برنامه نویسی

تجسم جغرافیایی، تجسم علمی، تجسم پزشکی، تجسم آموزش برنامه نویسی اطلاعات و تجسم شبکه های اجتماعی، تعامل، تجزیه و تحلیل داده ها، عوامل انسانی، داده های پویا، حریم خصوصی، عدم قطعیت، تبدیل داده ها. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 251.

CS 425. گرافیک کامپیوتری I. 0-4 ساعت.

اصول گرافیک کامپیوتری تعاملی نمایش شطرنجی و برداری، تکنیک ها و ملاحظات سخت افزاری. مقدمه ای بر رندر دو بعدی و سه بعدی. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی قبلاً به عنوان CS 488 ذکر شده بود. استفاده گسترده از رایانه مورد نیاز است. پیش نیاز (ها): درجه C یا بهتر در CS 251. اطلاعات برنامه کلاس: برای ثبت نام صحیح، دانش آموزان باید در یک آزمایشگاه-بحث و یک سخنرانی-بحث ثبت نام کنند.

CS 426. طراحی و توسعه بازی آموزش برنامه نویسی های ویدیویی. 3 یا 4 ساعت.

تئوری و عملی طراحی و برنامه نویسی بازی های ویدیویی. دانش آموزان تیم های بین رشته ای را برای طراحی، ساخت و نمایش بازی های ویدئویی یا محیط های شبیه سازی تعاملی مرتبط تشکیل می دهند. اطلاعات دوره: مانند DES 426. 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 251.

CS 427. کدنویسی خلاق. 3 یا 4 ساعت.

کدنویسی خلاق به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تکنیک‌های محاسباتی معاصر می‌توانند الهام‌بخش اشکال بدیع هنرسازی باشند و مهارت‌هایی را برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا از فناوری برای اهداف بیانی استفاده کنند. اطلاعات دوره: مانند DES 427. 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ ایرانیان سایبر التحصیلی پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 251.

CS 428. واقعیت مجازی، افزوده آموزش برنامه نویسی و ترکیبی. 3 یا 4 ساعت.

واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و محیط های واقعیت ترکیبی، دستگاه های نمایشگر، دستگاه های ورودی، ردیابی، ناوبری، تعامل، همکاری، تولید تصاویر و صداها، ابزارهای نرم افزاری، برنامه های کاربردی، ارزیابی، ایمنی. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: CS 342; یا رضایت مربی

CS 440. مهندسی نرم افزار I. 3 یا 4 ساعت.

مدل چرخه عمر نرم افزار، تکنیک های مشخصات نیازمندی، تکنیک ها و ابزارهای طراحی نرم افزار در مقیاس بزرگ، مسائل پیاده سازی، تکنیک های تست و اشکال زدایی، تعمیر و نگهداری نرم افزار. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی قبلاً به عنوان EECS 470 فهرست شده بود. پیش نیاز(های): CS 342.

CS 441. مهندسی اشیاء توزیع شده آموزش برنامه نویسی برای رایانش ابری. 3 یا 4 ساعت.

یک نمای کلی گسترده اما جامع از شیء توزیع شده مهندسی برای محاسبات ابری ارائه می دهد. دانش آموزان تئوری و اصول مهندسی اشیاء توزیع شده برای محیط های ابری را یاد خواهند گرفت. تکالیف برنامه نویسی مورد نیاز است. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: درجه C یا بهتر در CS 341 یا درجه C یا بهتر در CS 342. و درجه C یا بهتر در CS 361.

CS 442. مهندسی نرم افزار II. 3 یا 4 ساعت.

مفاهیم پیشرفته در توسعه نرم افزار: مهندسی نیازمندی  برنامه نویسی ها، برآورد هزینه، تجزیه و تحلیل ریسک، برنامه نویسی شدید، انتخاب مورد آزمون رگرسیون، و الگوهای طراحی. تکالیف آزمایشگاه نرم افزار مورد نیاز است. اطلاعات دوره: 3 ساعت در مقطع کارشناسی. 4 ساعت فارغ التحصیلی استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. پیش نیاز: CS 440.

CS 450. مقدمه ای بر شبکه. 3 یا 4 ساعت.


برچسب: آموزش برنامه نویسی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۲۶ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آموزش بازی ماینکرافت

برخلاف یک بازی عمومی Minecraft، در  آموزش بازی ماینکرافت حالت ماجراجویی شما در یک مکان خاص تخم ریزی می کنید و باید چالش های خاصی را برای پیشرفت بیشتر در سفر خود تکمیل کنید. بله، از آنجایی که Minecraft است، همیشه می توانید بمانید و ماموریت انجام ندهید. اما گزینه بازی در یک سیستم انحصاری مبتنی بر ماموریت چیزی است که این حالت را در بین بازیکنان محبوب می کند.

نحوه فعال کردن حالت ماجراجویی در Minecraft

قبل از اینکه به ادعاهای بیشتر در مورد این حالت بازی ادامه دهیم، وقت آن است که حالت Adventure را برای خود امتحان کنید. سپس بازی Minecraft خود را باز کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. از صفحه اصلی گزینه "Single Player" را انتخاب کنید. شما می توانید از حالت Adventure در چند نفره نیز استفاده کنید، اما در این آموزش ما به گیم پلی آموزش بازی ماینکرافت آفلاین پایبند هستیم.

2. در حال حاضر، Minecraft به شما اجازه ایجاد یک دنیای ماجراجویی را به طور پیش فرض نمی دهد. باید آن را در قسمت فعال کنیدبازی که برای آن باید تقلب ها را فعال کنیم. ابتدا دنیایی با قابلیت تقلب ایجاد خواهیم کرد. سپس گزینه "Create new world" را انتخاب کنید.

3. سپس، می‌توانید بقیه تنظیمات را همانطور که می‌خواهید ایرانیان سایبر حفظ کنید، اما حتماً روی «Allow Cheats» کلیک کنید تا آن را روشن کنید. وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید روی «ایجاد یک دنیای جدید» کلیک کنید تا یک دنیای Minecraft با قابلیت تقلب ایجاد کنید.

4. برای کسانی که از آموزش بازی ماینکرافت دنیای موجود استفاده می کنند، راه دیگری برای فعال کردن تقلب ها وجود دارد. کلید ESC یا کلید مکث را فشار داده و روی گزینه "Open on LAN" کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی آن گزینه «Allow cheats» را فعال کنید.

5. اکنون که اجازه تقلب در دنیای موجود یا جدید را داده اید، زمان آن رسیده است که حالت بازی را در Minecraft تغییر دهید. برای فعال کردن حالت ماجراجویی، گزینه چت را باز کنید. کاربران رایانه شخصی می توانند با فشار دادن کلید "/" به آن دسترسی داشته باشند. کاربران کنسول یک نماد یا دکمه اختصاصی برای باز کردن گزینه‌های چت خواهند داشت. در پنجره چت "/ gamemode adventure" را تایپ کنید و Enter یا کلید عمل را فشار دهید.

در برخی از نسخه‌های بازی، اگر دستور اصلی کار نمی‌کند، ممکن است لازم باشد «/ gamemode a» یا «/ gamemode 2» را وارد کنید. و تقریباً همین است. شما با موفقیت حالت Adventure را در Minecraft فعال کرده اید.

تفاوت بین حالت های آموزش بازی ماینکرافت بازی Minecraft

اکنون این شانس را دارید که حالت Adventure را در این بازی sandbox تست کنید. اما همانطور که در طول این بخش متوجه شدید، Minecraft حالت های بازی زیادی برای ارائه دارد. این منجر به سوال واضح بسیاری از شما می شود: تفاوت بین حالت ماجراجویی، حالت بقا و حالت هاردکور در Minecraft چیست. خوب، در اینجا نحوه تفاوت همه حالت های بازی Minecraft با یکدیگر آمده است:

CreativeSurvivalAdventureSpectatorHardcore نامحدود معدن و کاردستی استخراج منظم و کاردستی بسیار محدود استخراج و کاردستی بسیار محدود بدون ماینینگ یا کاردستی معدن و کاردستی معمولی بهداشت و غذابارهای نامحدود Health & Food منظم. می تواند آنها را از بین ببرد.

اوباش منظم و جنگیدن معمولاً اوباش و تخم ریزی های سفارشی نمی توانند با اوباش به هیچ وجه تعامل داشته باشند. اوباش منظم تخم ریزی و مبارزه می کنند اما هیچ بازیکنی دوباره بازی ماینکرافت اسپاون نمی کند.

چهار نکته برای زنده ماندن در حالت ماجراجویی Minecraft

اگر هرگز حالت ماجراجویی را در Minecraft بازی نکرده‌اید، تطبیق با آن ممکن است کمی دشوار باشد. خوشبختانه، ما نکاتی داریم که به شما کمک می‌کند تا در شرایط بهتری قرار بگیرید. برای افزایش شانس بقا در حالت ماجراجویی، مراحل زیر را دنبال کنید:


برچسب: آموزش بازی ماینکرافت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۹:۳۴ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)