بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

نحوه کدگذاری را یاد بگیرید؟

بنابراین شما می خواهید یاد بگیرید چگونه کدگذاری کنید؟ رفتن از صفر به قهرمان برنامه نویس در یک راهنما ، برای عدالت عظیم.

 

مقدمه

بنابراین می خواهید نحوه کدگذاری را یاد بگیرید؟ انگیزه شما ، برنامه نویسی رایانه و دانش عمومی رایانه برای داشتن مهارت کافی است. دانش برنامه نویسی می تواند برای مشاغل یا فرصت های ابتدایی به طور بالقوه ارزش بالایی داشته باشد و با صرف زمان زیاد ، می توانید بفهمید آیا برنامه نویسی چیزی است که از آن لذت می برید و از آن مهارت دارید.

مسیرهای مختلفی برای بدست آوردن شغل برنامه نویسی ، یادگیری برنامه نویسی یا هر هدفی که ممکن است داشته باشید وجود دارد. هیچ "یک راه واقعی" وجود ندارد و توصیه های متناقضی در مورد اینکه "بهترین" راه برای یادگیری چیست ، وجود خواهد داشت. صادقانه بگویم بهترین چیز این است که شخص به شخص دیگر و بر اساس علایق و اهداف شما تغییر کند. من بر اساس تجربه شخصی خود راهنمایی را در اینجا طراحی کرده ام و بر اساس بازخورد سایر برنامه نویسان آن را اصلاح کرده ام. این راهنما برای توسعه وب و Ruby on Rails سنگین است زیرا این مواردی است که من بیشترین تجربه را داشته ام ، به نظر می رسد مکان های خوبی برای شروع هستند و کاملاً قابل استفاده به نظر می رسند. این بدان معنا نیست که یادگیری زبانهای دیگر ایده خوبی نیست. این راهنما با ذهن طراحی شده است تا در اسرع وقت علایق خود را پیدا کند. اما هنوز هم ممکن است دقیقاً برای شما مناسب نباشد. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. بهترین کار این است که فقط در جایی شروع کنید. ببینید آیا این راهنما برای شما مناسب است یا خیر ، اگر این کار را انجام نمی دهید ، تغییر دهید. خبرم کن.

 

علاوه بر این ، ممکن است متوجه شوید که برنامه نویسی برای مهارت ها و علایق شما مناسب نیست و باید در این زمینه مشکلی نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که مهارت واقعی برنامه نویسی فقط از راه طولانی حاصل می شود. هیچ "واقعی یادگیری زبان X در دو ساعت" وجود ندارد - حتی 100 ساعت یادگیری فقط به شما دانش مبتدیان از یک زبان خاص را می دهد. وضعیت "قهرمان برنامه نویس" تنها پس از سالها کار به دست خواهد آمد. بنابراین اگر می خواهید به جایی بروید مهم است که واقعاً آن را دوست داشته باشید و به آن پایبند باشید. به نظر می رسد که برنامه ریزی در صورت داشتن چند ساعت متوالی ، بدون وقفه و متوالی برای انجام آن ، بهترین نتیجه را خواهد داشت - اگر فقط 30 دقیقه در اینجا باشد ، 30 دقیقه در آنجا بسیار دشوارتر به نظر می رسد.

 

همچنین ، اگر این راهنما را امتحان می کنید ، به من اطلاع دهید (پیتر هرفورد در فیس بوک یا peter@peterhurford.com از طریق ایمیل) ، بنابراین می توانم در مورد نحوه کار شما بازخورد بگیرم. در صورت تمایل می توانید با نظرات در مورد چگونگی بهبود راهنما با من تماس بگیرید - من هنوز در برنامه نویسی نسبتاً تازه کار هستم و هنوز همه این مراحل را شخصاً اجرا نکرده ام!

 

مرحله اول - Codecademy

اگر به هیچ وجه برنامه نویسی نمی دانید ، بهتر است در Codecademy به آن احساس کنید. یا درس پایتون یا درس یاقوت را انتخاب کنید. حدود 5-10 ساعت را به یکی از آنها اختصاص دهید (نیازی به اتمام آن نیست).

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۲:۰۶ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

اینکه یک چیز به نام "متغیر ثابت" وجود دارد.

پرل گاهی اوقات به عنوان "چاقوی ارتش سوئیس" زبانهای برنامه نویسی شناخته می شود.

API مانند ستاره است ، هرگاه کلاس وجود داشته باشد ، همه تصور می کنند که همیشه در آنجا خواهد بود.

آیا می دانید اولین اشکال کامپیوتر به دلیل یک اشکال واقعی همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است ، نامگذاری شده است؟ گریس هاپر هنگامی که برای کامپیوتر MARK II کار می کرد اولین "اشکال" رایانه را در کتاب ضبط کرد.

برنامه نویسان واقعیت های خنده دار هستند

برنامه نویسان شمارش را از صفر شروع می کنند ، نه یک.

ریشه در بالای درخت است.

برنامه نویسی و کدگذاری یکسان نیستند.

برنامه نویس می گوید ‘=’! = ‘==’

ارزش یک "؛"

Ctrl + C و Ctrl + V بیشتر از بتمن و رابین جان انسان ها را نجات داده اند.

Ctrl-Z بهتر از ماشین زمان است.

 

برنامه نویسان همیشه به دنبال دختری هستند که بتواند کد نویسی کند.

اگر دیگر نیازی به وظیفه ای نباشد والدین ممکن است فرزندان خود را بکشند.

نوشتن رمز رمز ، لذت عمیقی در روح یک برنامه نویس دارد.

وقتی دیسک سخت خود را قالب بندی می کنید ، پرونده ها حذف نمی شوند.

رمزگذار کسی است که کولا و پیتزا را به کد تبدیل می کند

"دکمه تازه کردن" دسک تاپ ویندوز ابزاری جادویی نیست که کامپیوتر شما را سالم نگه دارد.

برنامه نویسان منبع اصلی درآمد پزشکان چشم هستند.

اگر هر برنامه نویس با انگشتان خود سه آبجو سفارش دهد ، به طور معمول فقط دو آبجو می گیرد.

برنامه نویسان عاشق رمزگذاری شبانه روز هستند.

خوابیدن با مشکلی در واقع می تواند آن را حل کند.

"|" کلید بی فایده نیست.

وقتی دیسک سخت خود را قالب بندی می کنید ، پرونده ها حذف نمی شوند.

اتصال اینترنت 1 مگابیت در ثانیه و 1 مگابیت بر ثانیه به معنای یکسان نیست.

یک برنامه نویس شبیه یک بازی گلف است. هدف این نیست که توپ در سوراخ قرار بگیرد بلکه چند ضربه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۳۴ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

جاوا اسکریپت وارد نشده است.

در اینجا چند واقعیت برنامه نویسی بسیار جالب در زمینه کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی آورده شده است. برای سرگرمی بیشتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بیایید 10 واقعیت برتر کدگذاری را ببینیم!

 

حقایق جالب در مورد برنامه نویسی

اولین برنامه نویس کامپیوتر یک زن بود که Ada Lovelace نام داشت.

اولین بازی در سال 1961 ساخته شد. واقعیت های جالب این است که هیچ پولی کسب نکرده است.

اولین ویروس در سال 1983 ایجاد شد.

اولین "اشکال" رایانه ای در سال 1947 به عنوان پروانه مرده شناسایی شد.

اولین کامپیوتر در واقع یک دستگاه بافندگی به نام Jacquard loom بود ، ماشین بافندگی اتوماتیک و مکانیکی ، که از برق استفاده نمی کرد.

اولین زبان برنامه نویسی سطح بالا (بسیار نزدیک به انگلیسی واقعی که ما برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنیم) FORTRAN بود. در سال 1954 توسط John Backus از IBM اختراع شد.

برنامه نویسی رایانه یکی از مشاغلی است که در حال حاضر سریعاً رشد می کند.

نام زبان C زیرا جانشین زبان دیگری به نام B می شود.

جاوا از نام آن درختی که در خارج از پنجره جیمز گاسلینگ رشد کرده بود به عنوان بلوط خوانده می شد.

گیدو ون روسوم نیز در حال خواندن فیلمنامه های منتشر شده از "Monty Python’s Flying Circus" ، یک مجموعه طنز بی بی سی از دهه 1970 بود. ون روسوم فکر کرد که او به اسمی کوتاه ، منحصر به فرد و کمی مرموز احتیاج دارد ، بنابراین تصمیم گرفت این زبان را Python بنامد.

 

رشته های اصلی مربوط به برنامه نویسی رایانه از پردرآمدترین کالج ها و دانشگاه ها هستند. زبان برنامه نویسی اساساً زبانی است که به انسان امکان می دهد با کامپیوتر ارتباط برقرار کند سبک زندگی که امروز با تبلت های خود زندگی می کنیم و تلفن های همراه بدون کامپیوتر امکان پذیر نیست برنامه نویسی.

آیا می دانید چند زبان برنامه نویسی در کل وجود دارد؟ - 698 است.

بیشتر مردم با فکر یادگیری چگونگی برنامه نویسی مرعوب می شوند ، اما مانند هر کاری ، هرچه بیشتر تمرین کنید و آن کار را به طور مکرر انجام دهید ، راحت تر می شود.

طلسم جاوا ، 'The Duke' توسط جو پالرانگ ایجاد شده است. پالرانگ همان مردی است که در فیلم های شگفت انگیز هالیوود یعنی شرک کار کرده است. دوک در اوراکل جشن گرفته می شود.

چهار حالت پیشرفت برنامه نویس: الف) برنامه نویسی پیچیده

ب) پیشرفت

ج) پیشرفت کند

د) گیر کرده

این یک ابزار یا جادو نیست بلکه قدرت ایجاد تخیل شما در واقعیت است.

برنامه نویسی می تواند طرز تفکر جدیدی را به شما بیاموزد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۱:۲۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

آنلاین برای کمک به معلمان دبستان

مهارت ها و توانایی های مختلف آنها

اما در واقع هیچ تعریف رسمی از تفکر محاسباتی وجود ندارد

است. در حقیقت ، بیشتر تعاریف ، لزوماً بسیار گسترده و شامل می شوند

طیف وسیعی از مفاهیم مختلف. همچنین در مورد آن اتفاق نظر وجود ندارد

مفاهیم باید به عنوان بخشی از تفکر محاسباتی محاسبه شوند و

که نباید اگر لحظه ای وقت دارید ، تفاوت ها را بررسی کنید

بین Google ، Harvard و Barefoot Computing (محتوا

قابل دریافت برای معلمان ثبت شده) تفسیرهایی که قابل توجه است.

برای این کتاب ، ما بیشتر از زبان و مدل وام گرفته ایم

تفکر محاسباتی ابداع شده توسط Barefoot Computing - یک ایده خارق العاده

منابع آنلاین برای کمک به معلمان دبستان انگلیس (که تدریس می کنند) راه اندازی شده است

کودکان چهار تا 11 ساله) ، با علم کامپیوتر ، و همچنین اطلاع داده است

تفکر ما برای بخش عمده ای از این بخش - البته با اصلاحات خاص خودمان -

اینجا و آنجا.

بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا مفاهیم و ایده هایی است که ما فکر می کنیم

برای کودکان سه تا چهار ساله از نظر رشد و نمو مناسب ترند.

www.primotoys.com 36

الگوریتم ها

اول از همه ، الگوریتم ها.

الگوریتم مجموعه ای از قوانین است که توالی عملیات را تعریف می کند.

غالباً وقتی به الگوریتم ها فکر می کنیم از نظر آنها فکر می کنیم

رایانه ها ، یعنی یک سری دستورالعمل ها به کامپیوتر می گویند که چه کاری را باید انجام دهد

انجام دادن. الگوریتم های مشهوری که بر زندگی روزمره ما تسلط دارند عبارتند از:

جستجوی Google ، خبرخوان فیسبوک و "شاید شما هم دوست داشته باشید"

پیشنهادات در آمازون.

با این حال ، الگوریتم ها فقط به رایانه محدود نمی شوند. آنها همچنین می توانند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۲۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

بین تمرینات مفهومی مانند بازی مرتب سازی و در واقع

محدودتر. "به عنوان مثال ، یک کودک معمولی سه ساله فقط نیمی از آن را دارد

تجربه زندگی یک کودک شش ساله معمولی. کودکان در این سن به اعتماد می کنند

مثالهای مشخصی از موارد برای آگاهی از چگونگی دیدن دنیا و

نتیجه گیری کن. زیرا تفکر انتزاعی از

"اینجا و اکنون" ، کودکان به طور طبیعی مبارزه می کنند.

چه چیزهایی را باید به کودکان آموزش دهیم

در سه تا چهار سالگی؟

سوال خوبی است در سال 2014 اکونومیست داستانی در مورد کدگذاری ارائه داد

آموزش هایی که این مسئله را از کجا شروع می شود با کدگذاری برجسته کرد

برای کودکان: ‘حتی موارد اساسی مانند ایجاد تعادل مناسب

بین تمرینات مفهومی مانند بازی مرتب سازی و در واقع

برنامه های نوشتاری ، هنوز حل نشده است. "

با توجه به همه مواردی که در بالا به آنها پرداختیم - مزایای ملموس

بازی و یادگیری بین رشته ای ، اراده "ترینگرها" و

مشکلات آنها در انتزاع - بعید است که بسیاری از آنها بسیار جوان باشند

کودکان از پریدن با سر و کله در کلاس های ابتدایی سود می برند

Python ، JavaScript ، Scratch یا هر زبان برنامه نویسی روی صفحه.

مانند اکثر موارد ، شروع به کار در هنگام یادگیری کمک می کند

برنامه نویسی رایانه ای ، و این به معنای تفکر محاسباتی است.

www.primotoys.com 35

منظور ما از محاسبات چیست

فکر کردن؟

در ابتدای کتاب تفکر محاسباتی را چنین تعریف کردیم

روشی برای تفکر که به ما اجازه می دهد مشکلات بزرگ و پیچیده را به هم بریزیم

کوچکترها بنابراین می توان این مشکلات را بین a تقسیم کرد

تیمی از افراد (مانند کودکان در اتاق بازی) ، با توجه به


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۲۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

منطق نیز چیزی است که می توانیم معرفی آن را در این عصر آغاز کنیم

برای انسان و فعالیتهای روزمره نوشته شود ، به عنوان مثال گرفتن

صبح لباس بپوشید یا یک فنجان چای درست کنید.  مراحل و

قوانینی که برای این فرایندها دنبال می کنیم ، تعیین می کند که آیا ما این کار را انجام می دهیم

رسیدن به موفقیت یا شکست. البته ، به منظور کار موثر ،

قوانین یا دستورالعمل هایی که یک الگوریتم بر روی آنها اجرا می شود باید روشن باشد و

بدون ابهام اگر اینگونه نباشد ، الگوریتم بد کار می کند یا خراب می شود.

منطق

منطق نیز چیزی است که می توانیم معرفی آن را در این عصر آغاز کنیم

گروه استدلال منطقی راهی برای درک و توضیح ماست

چرا همه چیز به همان شکلی اتفاق می افتد که اتفاق می افتد.

به عنوان مثال: اگر من در A هستم و می خواهم به C برسم ، آیا باید از طریق B حرکت کنم یا

آیا می توانم به طور کامل از آن بگذرم؟ منطق مهم است زیرا برخلاف مردم -

که در طول روز ، همراه با چگونگی تغییر روحیه خود

کار - ماشین آلات قابل پیش بینی هستند. استدلال منطقی به ما این امکان را می دهد

نحوه کار ماشین آلات را بفهمیم و به نوبه خود با چه کارهایی می توانیم کار کنیم

آنها 

در کنار این مفاهیم ، ما همچنین می توانیم برخی را معرفی کنیم

رویکردهای مختلف تفکر محاسباتی.

تینکر

همه چیز درمورد امتحان کردن چیزها و یادگیری با استفاده از آزمایش و

بهبود کودکان خردسال به طور طبیعی می خواهند اکتشاف کنند و

آزمایش کردن این رویکرد آن غریزه را پرورش می دهد.الگوریتم ها

آنچه باید آموزش دهیم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۰۸ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

طراحی بازی های ویدیویی

قبل از اینکه بازی خود را بسازید ، باید چگونگی کدگذاری در حداقل یک زبان را بیاموزید ، مخصوصاً اگر می خواهید نوع بازی و عملکرد آن را شخصی سازی کنید. برنامه نویسی اساس توسعه بازی های ویدیویی است و یادگیری نحوه ساخت یک بازی از ابتدا شامل یادگیری کدنویسی است.

 

در این راهنما ، شما را با اصول اصلی ساخت بازی های ویدیویی آشنا می کنم. من به شما نشان می دهم که وقتی می دانید چگونه بازی خود را درست کنید ، باید مراحل کلی را دنبال کنید و زبانهای برنامه نویسی مختلفی را که برای ساخت بازی ها در سیستم عامل های مختلف استفاده می شود ، به شما معرفی می کنم.

 

سرانجام ، من به شما مختصراً در مورد چند مورد دیگر اشاره می کنم که اگر جدی هستید که می خواهید یاد بگیرید چگونه یک بازی ویدیویی را از ابتدا بسازید ، به جای اینکه به سادگی با الگویی دنبال کنید ، یاد بگیرید.

 

به بیان ساده تر ، طراحی بازی های ویدیویی به طراحی هنری واقعی یک بازی ویدیویی اشاره دارد. طراحان بازی وقت خود را صرف ایده پردازی جنبه های جدید بازی هایشان می کنند.

 

آنها کارهایی را که یک بازی باید شامل شود ، نحوه واکنش بازی در شرایط خاص و دقیقاً مواردی که برای ایجاد هرچه بهتر بازی باید ایجاد شود ، بررسی می کنند.

 

از طرف دیگر ، توسعه دهندگان بازی - یا برنامه نویسان بازی - افرادی هستند که بهتر می دانند چگونه با نوشتن کد ، یک بازی ویدیویی بسازند تا بازی آنچه را که قرار است انجام دهد.

 

در ادامه این راهنما ، من به سمت توسعه یادگیری نحوه کدگذاری یک بازی ویدیویی تمرکز خواهم کرد ، اما برای شما مهم است که درک کنید قبل از اینکه بازی خود را برنامه ریزی کنید ، باید آن را طراحی کنید.

 

توجه داشته باشید که کاملاً یک شخص طراح بازی و سازنده بازی ممکن است. اگر در حال ساخت بازی های ساده هستید ، طراحی و فرآیند توسعه می توانند در کنار یکدیگر به پایان برسند.

 

نحوه ساخت بازی ویدیویی: 5 مرحله

در ابتدا ، یادگیری چگونگی ساخت بازی خود می تواند بسیار دشوار به نظر برسد. ممکن است وسوسه شوید که عقب نشینی کنید و توسعه بازی را به متخصصان بسپارید. با این حال ، انجام این کار را توصیه نمی کنم! در عوض ، باید کمی کار کنید تا اصول ایجاد بازی ویدیویی را بیاموزید. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۳۴ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

Scratch یک زبان برنامه نویسی است

آیا خراش واقعا برای کودکان بی خطر است؟

اینجا در Coder Kids ، ما Scratch را دوست داریم! ما چندین برنامه بعد از مدرسه و اردوهای تابستانی ارائه می دهیم که شامل خراش است.

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که توسط MIT برای کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند طراحی شده است. این اصول رمزگذاری را به رمزگذاران مبتدی می آموزد تا بتوانند برای پیشرفت زبان های برنامه راحت تر حرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خراش ، به این پست وبلاگ مراجعه کنید.

 

ما زمان زیادی را روی Scratch صرف کرده ایم و حتی با برخی از اعضای تیم MIT Scratch تعامل کرده ایم. با خیال راحت می توانیم بگوییم که تمام تلاش ها برای حفظ امنیت کودکان در جامعه Scratch انجام می شود. دستورالعمل های انجمن خراش وجود دارد که می توانید در اینجا ، همراه با بخش 3 (قوانین استفاده) در شرایط استفاده ، آنها را بررسی کنید. این دستورالعمل ها بر خصوصی نگه داشتن اطلاعات (عدم اشتراک گذاری نام واقعی ، آدرس و غیره) ، احترام گذاشتن و گزارش دادن افراد یا پروژه هایی که اینگونه نیستند ، تأکید دارد.

 

فیلترهای زبانی برای نظرات درباره Scratch قوی هستند ، بنابراین به اطمینان از یک محیط دوستانه برای کودکان کمک می کند. هیچ پیام مستقیمی در Scratch وجود ندارد ، بنابراین هیچ پیام خصوصی را نمی توان به اشتراک گذاشت - همه چیز عمومی است. این امر احتمال آزار و اذیت خصوصی را کاهش می دهد (به شرطی که کودک شما اطلاعات اضافی درباره خودش ندهد). اگر کاربری کسی را اذیت و آزار کند ، می تواند او را به راحتی مسدود و گزارش کند.

 

نکته ای که باید در Scratch از آن مراقب باشید محتوای خشن یا ملایم نامناسب است. اگرچه مطمئناً فیلترهای Scratch چیز بسیار نامناسبی را انتخاب می کنند ، اما ممکن است مواردی که برخی والدین نامناسب می دانند با استانداردهای Scratch مناسب باشند. ما برخی پروژه ها را با اسلحه یا خون دیده ایم ، اما این هنجار نیست.

 

اگرچه Scratch ممکن است در 100٪ مواقع 100٪ ایمن نباشد ، اما از هر مکان دیگری که بچه ها می توانند آنلاین باشند ایمن تر است. جامعه Scratch یکی از دلایل بسیاری است که ما اینقدر Scratch را دوست داریم!

 

یادگیری نحوه ساخت یک بازی ویدیویی از ابتدا می تواند یک روند بسیار سرگرم کننده و پاداش آور باشد. با ظهور بازی های موبایل ، مردم در سراسر جهان با ساخت و فروش بازی های خود از بازار بازی های ویدیویی عظیم بهره می برند. به طور طبیعی ، تعداد افرادی که در حال یادگیری بازی سازی هستند نیز افزایش یافته است.

 

بازی های ویدیویی مختلف برای سیستم عامل ها و سیستم عامل های مختلف کمی متفاوت ایجاد می شوند ، اما همه آنها بر اساس مفاهیم کلی یکسانی ساخته شده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۳۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

Pyonkee برنامه ای است

قدیمی خود و یک کتابخانه جاوا اسکریپت معروف به Morphic.js. برو به همه جا هنوز در حال توسعه فعال است ، اما بسیار قابل استفاده نیست.

 

Android Scratch Player یک بازیکن است که توسط ZeroLuck به طور خاص برای سیستم عامل Android ساخته شده است. در حال حاضر در مرحله آلفا است.

 

RHY3756547 شروع به ایجاد پخش کننده مبتنی بر HTML5 خود برای Scratch 2.0 ، به نام sb2.js. این فرمت Scratch 2.0 File را خوانده و آن را در کد Javascript کامپایل می کند.

 

تیم خراش هنوز در حال طراحی HTML5 Player رسمی برای خراش 2.0 است. آنها کد منبع را برای عموم منتشر کرده اند و در این زمینه به دنبال کمک هستند. کد منبع در اینجا قابل دسترسی است. پخش کننده HTML5 باید در وب سایت شخصی خود میزبانی شود ، زیرا هنوز منطقه آزمایشی رسمی در Scratch وجود ندارد.

 

Pyonkee برنامه ای است که خراش 1.4 را پایه ریزی می کند. این تنها افزونه کامل و هنوز در حال اجرا است که خراش را بر اساس *** ها قرار می دهد.

 

چالش ها و مسائل

مهم نیست که یک پخش کننده HTML5 در رایانه رومیزی چقدر خوب کار می کند ، به دلایلی احتمالاً در دستگاه تلفن همراه به خوبی کار نخواهد کرد:

 

دستگاه های تلفن همراه اغلب به اندازه تفسیر کد به اندازه رایانه های رومیزی نیستند

دستگاه های تلفن همراه صفحه کلید واقعی ندارند ، بنابراین تعامل کلید دشوار است

کلیک دقیق روی دستگاه تلفن همراه به دلیل ضرورت استفاده از انگشت به عنوان ماوس دشوار می شود. برای امکان صفحه لمسی باید فضای بیشتری وجود داشته باشد

برنامه محلی Scratch نیز کار نمی کند ، زیرا Squeak VM از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی نمی کند. اگر رایانه لوحی از Flash Player یا Java Player پشتیبانی کند ، می توان پروژه را در آن بازی کرد. اگر دستگاه از Flash پشتیبانی می کند ، برای Scratch 2.0 می توان پروژه را ویرایش کرد ، البته با مشکلات ذکر شده در بالا.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۳۰ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)

نوعی زبان سطح بالا است

در این مرحله ، بدون ذکر نام یا مارک ، به شما خواهیم گفت که امروزه در بازار امکانات خاصی وجود دارد که در آن کوچکترین خانه می تواند با دستگاه های مختلف اسلات بازی کند که می تواند برای انجام حرکات مختلف از پیش تعریف شده برنامه ریزی شود. یک مثال می تواند راهنمایی یک ربات باشد ، از یک نقطه فیزیکی A در یک اتاق ، تا یک نقطه B که ما خود آن را ایجاد کرده ایم.

 

شخصاً باید اعتراف کنم که این ایده ای بود که من در آن زمان برای شروع کار در این زمینه انتخاب کردم و ، اگرچه کودکان در جوانی کاملاً ناآرام هستند ، اما می توانیم آنها را به چالشهایی که مطرح می کنیم علاقمند کنیم مشروط بر اینکه به آنها کمک کنیم بار.

در این مرحله درست است که کودکان نوپا معمولاً مهارتهای بسیار پیشرفته تری دارند. سرانجام ، آنها بزرگتر هستند و ظرفیتهای آنها بسیار بزرگتر از چیزی است که می توانیم تصور کنیم ، خصوصاً اگر به آنها در آموزش آنها کمک کنیم.

 

این راه را برای آنها باز می کند تا از برنامه ها و چالش های بسیار پیشرفته تری برای آنها استفاده کنند ، که به گفته کارشناسان در آن سال ها ، باید به سمت ارتقا several چندین هوش چندگانه مانند ریاضیات ، فضایی یا زبان شناسی باشد.

با توجه به توصیه های سطح قبلی ، هیچ چیز بهتر از تغییر از نسخه Jr Scratch نیست ، به خصوص اگر بر روی آن ، پیشرفته ترین نسخه که یکی از بزرگترین سیستم عامل های برنامه نویسی آموزشی در جهان است ، تسلط داشته باشید. این نسخه برای کودکان بالاتر از 8 سال در نظر گرفته شده است اگرچه ، به طور معمول ، همه چیز به خود کودک و علاقه او بستگی دارد.

 

اگر با Scratch آشنا هستید ، این هنوز نوعی زبان سطح بالا است که پشت استفاده از قطعات رنگی پنهان می شود. من شخصاً راه اندازی آن را بیش از یک بستر جالب می دانم ، خصوصاً با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 14 میلیون پروژه در وب سایت آنها وجود دارد که می تواند به عنوان راهنما باشد.

Tynker یک زبان برنامه نویسی است که استفاده از آن می تواند بسیار شبیه Scratch باشد زیرا مبتنی بر قرار دادن بلوک است. یکی از مزایای اصلی ، علاوه بر پیروی از فلسفه freemium ، این است که ما آموزش های بیشتری را در سیستم عامل خود پیدا می کنیم تا به ما در شروع کار با نرم افزار کمک کنند.

 

همانند گزینه قبلی ، مسئول Tynker توصیه می کند با کودکان بالای 8 سال استفاده کنید ، سنی که در آنها معتقدند کودکان واقعاً از آنچه پلتفرم ارائه می دهد و دارای چندین سطح و طیف گسترده ای از اهداف ، استفاده خواهند کرد. ملاقات کردن

سن بین 10 تا 12 سال

در این مرحله ، درست است که فرزندان ما دیگر چنین نیستند و ظرفیت آنها با گذشت زمان رشد فزاینده ای پیدا کرده است. در این مرحله باید انگیزه آنها را متوقف کنیم و به آنها بگوییم چه باید بکنند تا آنها را به اهداف خود سوق دهند و تصمیم بگیرند که چگونه باید به آنها برسند.

 

این همان نقطه ای است که شاید بهترین چیز این است که آنها شروع به قطع کار با بلوک ها و ادامه اجرای متن های متنوع خود می کنند ، گرچه البته در حال حاضر نمی توانیم مزایای برنامه های مختلف زبان سنتی را به آنها نشان دهیم ، اما وقت آن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۳۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)