برنامه نويسي براي همه برنامه نويسي براي همه .

برنامه نويسي براي همه

ماينكرافت هاردكور

دستورالعملها را ماينكرافت هاردكور بخوان

اين احتمال وجود دارد كه از حالت Adventure در نقشه هاي سفارشي استفاده كنيد. در چنين نقشه هايي، سازندگان دستورالعمل ها و سرنخ هاي زيادي را به جا مي گذارند. از آنجايي كه Minecraft نمي تواند صحنه هاي كوتاه يا شخصيت هاي فرعي خاصي داشته باشد، تكيه بر مطالب خواندني شما بخش مهمي از بقا است. استفاده از راهنماهاي ارائه شده با آن نقشه هاي سفارشي نيز مي تواند مفيد باشد.

روستاها را بر اساس منابع پيدا كنيد

اين دهكده ها مملو از غذا، صندوقچه ها و تاجران دوستانه هستند و پناهگاهي امن براي بازيكنان حالت ماجراجويي هستند. اگر خوش شانس باشيد، يك گولم آهني نيز براي محافظت از شما در سفر پيدا خواهيد كرد. در مورد بازيكناني كه روي نقشه‌اي كه به‌طور تصادفي ايجاد شده بازي مي‌كنند،

 به ياد داشته باشيد كه قبل از فعال كردن حالت Adventure، يك ماينكرافت هاردكور دهكده را پيدا كنيد. يكي از بهترين دوستان شما يك ميز كار در Minecraft در اين حالت بازي خواهد بود. پس در صورت امكان سعي كنيد به روستايي بدون سفره خانه صنعتگر بسنده نكنيد.

براي دوري از اوباش كمي بخوابيد

مگر اينكه مجبور باشيد براي رسيدن به اهدافتان عصر بيرون برويد، بهترين كار بعد از يافتن يك روستا اين است كه بخوابيد. وقتي در طول روز گروه‌هاي متخاصم كمتري در اطراف وجود دارند، مي‌توانيد به كاوش سخت خود ادامه دهيد. اكثر روستاييان يك تخت آماده براي استفاده در خانه هاي خود دارند كه با كليك راست روي آن مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد.

اقلام را جمع آوري كنيد و ايرانيان سايبر يك پايگاه بسازيد

بخش مهمي از حالت بقاي ماينكرافت هاردكور ماجراجويي با منابعي كه جمع آوري مي كنيد همراه است. ابزار، بلوك يا غذا، همه چيز ضروري و كمياب است. بنابراين، براي استفاده حداكثري از آنها، بايد يك مكان ثابت با صندوقچه براي ذخيره تمام منابع جمع آوري شده ايجاد كنيد. اميدوارم با وجود روستايي در نزديكي و مكاني خوب براي خواب، به اندازه كافي آسان باشد.

بهترين نقشه هاي سفارشي براي حالت ماجراجويي Minecraft

اكنون كه مي دانيد از حالت ماجراجويي چه انتظاري داريد و چگونه آن را فعال كنيد، زمان شروع بازي است. همانطور كه قبلاً چندين بار گفته ام، بهترين راه براي استفاده حداكثري از حالت ماجراجويي در Minecraft از طريق نقشه هاي سفارشي است. از اين رو، منصفانه است كه برخي از بهترين نقشه هاي آينده را فهرست كنيمماين كرافت

1. رمز و راز هروبرين اسكرين شات رسمي

اين شامل يك سري نقشه است كه حول محور تاريخ هروبرين مي چرخد. پيچ و تاب هاي متعدد، باس فايت ها و سازه هاي قابل كاوش وجود دارد. مي توانيد فصل 1 اين مجموعه را از اينجا دانلود ماينكرافت هاردكور كنيد. نقشه با در نظر گرفتن يك بازيكن ساخته شده است، اما حداكثر سه نفر مي توانند آن را بازي كنند.

2. Mysteria در جزيره ناشناخته

يكي از منحصربه‌فردترين نقشه‌هاي حالت ماجراجويي، Mysteria، با جزيره‌اي تصادفي شروع مي‌شود كه در آن صدايي مرموز شما را در طول سفر راهنمايي مي‌كند. توانايي ها و اسرار پنهاني را كه بازيكنان مي توانند در جزيره كشف كنند ذكر مي كند. براي شروع، نقشه ممكن است كمي گيج كننده باشد، اما زماني كه دستي به دست مي آوريد، انتظارات زيادي از آن وجود دارد. مي‌توانيد نقشه سفارشي Mysteria on Island Unknown را از اينجا دانلود كنيد.

3. Terra Restore 2اسكرين شات رسمي

اين نقشه عظيم يكي از محبوب ترين نقشه هاي حالت ماجراجويي در تمام دوران در Minecraft است. شما مي توانيد با يك اندرمن سفر كنيد تا دنياي نيرا را بازسازي كنيد. نقشه به شما آزادي زيادي در نحوه تعامل با آن مي دهد و خط داستاني نيز بسيار جالب است. اگر چيز ديگري براي شما مهم نيست، هنوز هزاران حيوان و هيولا وجود دارند كه مي توانيد در Terra Restore با آنها تعامل داشته باشيد. اگر به نظر شما شبيه است، اين نقشه ماينكرافت هاردكور سفارشي را از اينجا دانلود كنيد.


برچسب: ماينكرافت هاردكور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۳:۱۴ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)

ماينكرافت هاردكور

برخلاف يك بازي عمومي Minecraft، در ماينكرافت هاردكور حالت ماجراجويي شما در يك مكان خاص تخم ريزي مي كنيد و بايد چالش هاي خاصي را براي پيشرفت بيشتر در سفر خود تكميل كنيد. بله، از آنجايي كه Minecraft است، هميشه مي توانيد بمانيد و ماموريت انجام ندهيد. اما گزينه بازي در يك سيستم انحصاري مبتني بر ماموريت چيزي است كه اين حالت را در بين بازيكنان محبوب مي كند.

نحوه فعال كردن حالت ماجراجويي در Minecraft

قبل از اينكه به ادعاهاي بيشتر در مورد اين حالت بازي ادامه دهيم، وقت آن است كه حالت Adventure را براي خود امتحان كنيد. سپس بازي Minecraft خود را باز كنيد و مراحل زير را دنبال كنيد:

1. از صفحه اصلي گزينه "Single Player" را انتخاب كنيد. شما مي توانيد از حالت Adventure در چند نفره نيز استفاده كنيد، اما در اين آموزش ما ماينكرافت هاردكور به گيم پلي آفلاين پايبند هستيم.

2. در حال حاضر، Minecraft به شما اجازه ايجاد يك دنياي ماجراجويي را به طور پيش فرض نمي دهد. بايد آن را در قسمت فعال كنيدبازي كه براي آن بايد تقلب ها را فعال كنيم. ابتدا دنيايي با قابليت تقلب ايجاد خواهيم كرد. سپس گزينه "Create new world" را انتخاب كنيد.

3. سپس، مي‌توانيد بقيه تنظيمات را همانطور كه مي‌خواهيد حفظ كنيد، اما حتماً روي «Allow Cheats» كليك كنيد تا آن را روشن كنيد. وقتي اين كار را انجام داديد، مي‌توانيد روي «ايجاد يك ايرانيان سايبر دنياي جديد» كليك كنيد تا يك دنياي Minecraft با قابليت تقلب ايجاد كنيد.

4. براي كساني كه از دنياي موجود استفاده مي كنند ماينكرافت هاردكور ، راه ديگري براي فعال كردن تقلب ها وجود دارد. كليد ESC يا كليد مكث را فشار داده و روي گزينه "Open on LAN" كليك كنيد. سپس با كليك بر روي آن گزينه «Allow cheats» را فعال كنيد.

5. اكنون كه اجازه تقلب در دنياي موجود يا جديد را داده ايد، زمان آن رسيده است كه حالت بازي را در Minecraft تغيير دهيد. براي فعال كردن حالت ماجراجويي، گزينه چت را باز كنيد. كاربران رايانه شخصي مي توانند با فشار دادن كليد "/" به آن دسترسي داشته باشند. كاربران كنسول يك نماد يا دكمه اختصاصي براي باز كردن گزينه‌هاي چت خواهند داشت. در پنجره چت "/ gamemode adventure" را تايپ كنيد و Enter يا كليد عمل را فشار دهيد.

در برخي از نسخه‌هاي بازي، اگر دستور اصلي كار نمي‌كند، ممكن است لازم باشد «/ gamemode a» يا «/ gamemode 2» را وارد كنيد. و تقريباً همين است. شما با موفقيت حالت Adventure را در Minecraft فعال كرده ايد.

تفاوت بين حالت هاي بازي Minecraft

اكنون اين شانس را داريد ماينكرافت هاردكور كه حالت Adventure را در اين بازي sandbox تست كنيد. اما همانطور كه در طول اين بخش متوجه شديد، Minecraft حالت هاي بازي زيادي براي ارائه دارد. اين منجر به سوال واضح بسياري از شما مي شود: تفاوت بين حالت ماجراجويي، حالت بقا و حالت هاردكور در Minecraft چيست. خوب، در اينجا نحوه تفاوت همه حالت هاي بازي Minecraft با يكديگر آمده است:

CreativeSurvivalAdventureSpectatorHardcore نامحدود معدن و كاردستي استخراج منظم و كاردستي بسيار محدود استخراج و كاردستي بسيار محدود بدون ماينينگ يا كاردستي معدن و كاردستي معمولي بهداشت و غذابارهاي نامحدود Health & Food منظم. مي تواند آنها را از بين ببرد.

اوباش منظم و جنگيدن معمولاً اوباش و تخم ريزي هاي سفارشي نمي توانند با اوباش به هيچ وجه تعامل داشته باشند. اوباش منظم تخم ريزي و مبارزه مي كنند اما هيچ بازيكني دوباره اسپاون نمي كند.

چهار نكته براي زنده ماندن در حالت ماجراجويي Minecraft

اگر هرگز حالت ماجراجويي را در Minecraft بازي ماينكرافت هاردكور نكرده‌ايد، تطبيق با آن ممكن است كمي دشوار باشد. خوشبختانه، ما نكاتي داريم كه به شما كمك مي‌كند تا در شرايط بهتري قرار بگيريد. براي افزايش شانس بقا در حالت ماجراجويي، مراحل زير را دنبال كنيد:


برچسب: ماينكرافت هاردكور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۰:۱۶ توسط:محمد قادري موضوع: نظرات (0)