برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

ماینکرافت هاردکور

برخلاف یک بازی عمومی Minecraft، در ماینکرافت هاردکور حالت ماجراجویی شما در یک مکان خاص تخم ریزی می کنید و باید چالش های خاصی را برای پیشرفت بیشتر در سفر خود تکمیل کنید. بله، از آنجایی که Minecraft است، همیشه می توانید بمانید و ماموریت انجام ندهید. اما گزینه بازی در یک سیستم انحصاری مبتنی بر ماموریت چیزی است که این حالت را در بین بازیکنان محبوب می کند.

نحوه فعال کردن حالت ماجراجویی در Minecraft

قبل از اینکه به ادعاهای بیشتر در مورد این حالت بازی ادامه دهیم، وقت آن است که حالت Adventure را برای خود امتحان کنید. سپس بازی Minecraft خود را باز کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. از صفحه اصلی گزینه "Single Player" را انتخاب کنید. شما می توانید از حالت Adventure در چند نفره نیز استفاده کنید، اما در این آموزش ما ماینکرافت هاردکور به گیم پلی آفلاین پایبند هستیم.

2. در حال حاضر، Minecraft به شما اجازه ایجاد یک دنیای ماجراجویی را به طور پیش فرض نمی دهد. باید آن را در قسمت فعال کنیدبازی که برای آن باید تقلب ها را فعال کنیم. ابتدا دنیایی با قابلیت تقلب ایجاد خواهیم کرد. سپس گزینه "Create new world" را انتخاب کنید.

3. سپس، می‌توانید بقیه تنظیمات را همانطور که می‌خواهید حفظ کنید، اما حتماً روی «Allow Cheats» کلیک کنید تا آن را روشن کنید. وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید روی «ایجاد یک ایرانیان سایبر دنیای جدید» کلیک کنید تا یک دنیای Minecraft با قابلیت تقلب ایجاد کنید.

4. برای کسانی که از دنیای موجود استفاده می کنند ماینکرافت هاردکور ، راه دیگری برای فعال کردن تقلب ها وجود دارد. کلید ESC یا کلید مکث را فشار داده و روی گزینه "Open on LAN" کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی آن گزینه «Allow cheats» را فعال کنید.

5. اکنون که اجازه تقلب در دنیای موجود یا جدید را داده اید، زمان آن رسیده است که حالت بازی را در Minecraft تغییر دهید. برای فعال کردن حالت ماجراجویی، گزینه چت را باز کنید. کاربران رایانه شخصی می توانند با فشار دادن کلید "/" به آن دسترسی داشته باشند. کاربران کنسول یک نماد یا دکمه اختصاصی برای باز کردن گزینه‌های چت خواهند داشت. در پنجره چت "/ gamemode adventure" را تایپ کنید و Enter یا کلید عمل را فشار دهید.

در برخی از نسخه‌های بازی، اگر دستور اصلی کار نمی‌کند، ممکن است لازم باشد «/ gamemode a» یا «/ gamemode 2» را وارد کنید. و تقریباً همین است. شما با موفقیت حالت Adventure را در Minecraft فعال کرده اید.

تفاوت بین حالت های بازی Minecraft

اکنون این شانس را دارید ماینکرافت هاردکور که حالت Adventure را در این بازی sandbox تست کنید. اما همانطور که در طول این بخش متوجه شدید، Minecraft حالت های بازی زیادی برای ارائه دارد. این منجر به سوال واضح بسیاری از شما می شود: تفاوت بین حالت ماجراجویی، حالت بقا و حالت هاردکور در Minecraft چیست. خوب، در اینجا نحوه تفاوت همه حالت های بازی Minecraft با یکدیگر آمده است:

CreativeSurvivalAdventureSpectatorHardcore نامحدود معدن و کاردستی استخراج منظم و کاردستی بسیار محدود استخراج و کاردستی بسیار محدود بدون ماینینگ یا کاردستی معدن و کاردستی معمولی بهداشت و غذابارهای نامحدود Health & Food منظم. می تواند آنها را از بین ببرد.

اوباش منظم و جنگیدن معمولاً اوباش و تخم ریزی های سفارشی نمی توانند با اوباش به هیچ وجه تعامل داشته باشند. اوباش منظم تخم ریزی و مبارزه می کنند اما هیچ بازیکنی دوباره اسپاون نمی کند.

چهار نکته برای زنده ماندن در حالت ماجراجویی Minecraft

اگر هرگز حالت ماجراجویی را در Minecraft بازی ماینکرافت هاردکور نکرده‌اید، تطبیق با آن ممکن است کمی دشوار باشد. خوشبختانه، ما نکاتی داریم که به شما کمک می‌کند تا در شرایط بهتری قرار بگیرید. برای افزایش شانس بقا در حالت ماجراجویی، مراحل زیر را دنبال کنید:


برچسب: ماینکرافت هاردکور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۰:۱۶ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)