برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

قبل از شروع برنامه نویسی، روی رابط کاربری آموزش برنامه نویسی برای کودکان و تجربه برنامه خود تمرکز کنید. قبل از اینکه برنامه نویسی را شروع کنید، تمام دکمه ها، ویژگی ها و صفحه نمایش هایی که برنامه شما خواهد داشت را شناسایی کنید.

صرف ساعت‌ها برای کدنویسی تابعی که بعداً متوجه می‌شوید که به آن نیاز ندارید، خیلی زود خسته‌کننده می‌شود. مراحل طراحی را دنبال کنید. با یک ایده شروع کنید، که احتمالاً قبلاً دارید. شما باید ویژگی های خود را در یک سند مشخصات بنویسید و سپس طرح خود را پیکربندی کنید. بهترین زبان برنامه نویسی برای برنامه های اندروید چیست؟

ویژگی های اساسی را به عنوان نمونه اولیه اضافه کنید، سپس فرآیندها و طراحی بصری را همزمان توسعه دهید و برنامه را از ابتدا بسازید. اگر آن را به درستی تنظیم کنید، در آینده ساعت های بی شماری را صرفه جویی خواهید کرد.

زمان یادگیری خود را کاهش دهید و به سرعت برنامه نویسی را شروع کنید

یادگیری یک زبان برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی برای کودکان جدید می تواند دشوار باشد، اما منابع بسیار خوبی به صورت آنلاین وجود دارد.

برای مثال ها و کاربردهای عملی، Lynda مکانی عالی برای آموزش های گام به گام است.

می توانید سفر برنامه نویسی خود را با مشاهده و دنبال کردن آموزش های نحوه ایجاد برنامه هایی مانند بازی تیک تاک یا یک ماشین حساب ساده شروع کنید. این به شما کمک می کند تا با زبان، نحو، IDE و برنامه های دنیای واقعی هر زبانی که یاد می گیرید آشنا شوید.

اگر به دنبال یادگیری ساختارمندتر هستید، Codecademy را امتحان کنید. شما به دوره های آموزشی به زبان های مختلف دسترسی خواهید داشت. آنها با آموزش های آسان و پشتیبانی فنی همراه هستند. هزینه عضویت ماهانه 20 یورو برای یک حساب کاربری می باشد.

Treehouse گزینه مشابهی است، اگرچه هزینه ماهانه آن 25 دلار است.

پس از بازی با کد نویسی، به شما پیشنهاد می کنم در علوم کامپیوتر آموزش برنامه نویسی برای کودکان و دانش کتاب های درسی عمیق تر شوید. برای این کار، کتاب‌های PDF و راهنماهای نحوه کار، مکان خوبی برای شروع هستند. وب سایت اندروید یک راهنمای عالی برای مبتدیان برای برنامه نویسی نیز دارد.

یادگیری

اگر می‌خواهید با عجله توسعه اپلیکیشن موبایل را بیاموزید، با مشکل مواجه خواهید شد! سال ها طول می کشد تا به هر زبانی، چه پایتون یا فرانسوی، آشنا و مسلط شوید. بله، شما می توانید اصول اولیه را خیلی سریعتر یاد بگیرید. اما اگر می خواهید کد برنامه شما مطابق با استانداردهای جهانی باشد، باید برای مدت طولانی کدنویسی را مطالعه کنید.

برای کسانی که تجربه برنامه نویسی ندارند، انتظار داشته باشید که حداقل شش ماه مطالعه روزانه را قبل از تسلط بر یک زبان برنامه نویسی بگذرانند. اگر می خواهید سریع یاد بگیرید، ابتدا به ایده های پشت زبان نیاز دارید.

هنگام آموزش علوم کامپیوتر به کودکان، آموزش برنامه نویسی برای کودکان مربیان اغلب بر معرفی مفاهیمی مانند رشته ها، شرطی ها و منطق بیش از هر چیز تمرکز می کنند. درک نحوه ارتباط ما با کامپیوترها بسیار مهم است، زیرا این روش با هر چیزی در زندگی واقعی بسیار متفاوت است. هنگامی که با این موضوع آشنا شدید، برنامه نویسی هر زبانی باید آسان تر باشد.

بسیاری از مبتدیان هیجان زده هستند که مستقیماً وارد کدنویسی شوند، اما اهمیت اصول اولیه را درک نمی کنند. علم کامپیوتر می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از کلمات آشنا به نظر می رسند اما معنای کاملاً متفاوتی دارند.

ابزارهای مطالعه مانند Quizlet یادگیری این مفاهیم و کلمات جدید را آسان می کند. کاربران می توانند فلش کارت ها و آزمون ها را به تنهایی ایجاد کنند یا از مجموعه های مطالعه قبلاً ساخته شده توسط دیگران استفاده کنند.

این یک سفر است

برای صرفه جویی در زمان، این کار را در هنگام سفر یا آموزش برنامه نویسی برای کودکان انتظار در صف انجام دهید. مطالب را به طرق مختلف در زندگی خود بگنجانید تا بیشترین موفقیت را داشته باشید. عادت کنید مثل یک توسعه دهنده فکر کنید. وقتی یک برنامه جدید را دانلود می‌کنید، به این فکر کنید که کد چه اتفاقی می‌افتد و چرا توسعه‌دهنده تصمیم گرفت تا تجربه کاربری را به این روش سازماندهی کند.


برچسب: آموزش برنامه نویسی برای کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۲:۵۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)