برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

ماینکرافت هاردکور

دستورالعملها را ماینکرافت هاردکور بخوان

این احتمال وجود دارد که از حالت Adventure در نقشه های سفارشی استفاده کنید. در چنین نقشه هایی، سازندگان دستورالعمل ها و سرنخ های زیادی را به جا می گذارند. از آنجایی که Minecraft نمی تواند صحنه های کوتاه یا شخصیت های فرعی خاصی داشته باشد، تکیه بر مطالب خواندنی شما بخش مهمی از بقا است. استفاده از راهنماهای ارائه شده با آن نقشه های سفارشی نیز می تواند مفید باشد.

روستاها را بر اساس منابع پیدا کنید

این دهکده ها مملو از غذا، صندوقچه ها و تاجران دوستانه هستند و پناهگاهی امن برای بازیکنان حالت ماجراجویی هستند. اگر خوش شانس باشید، یک گولم آهنی نیز برای محافظت از شما در سفر پیدا خواهید کرد. در مورد بازیکنانی که روی نقشه‌ای که به‌طور تصادفی ایجاد شده بازی می‌کنند،

 به یاد داشته باشید که قبل از فعال کردن حالت Adventure، یک ماینکرافت هاردکور دهکده را پیدا کنید. یکی از بهترین دوستان شما یک میز کار در Minecraft در این حالت بازی خواهد بود. پس در صورت امکان سعی کنید به روستایی بدون سفره خانه صنعتگر بسنده نکنید.

برای دوری از اوباش کمی بخوابید

مگر اینکه مجبور باشید برای رسیدن به اهدافتان عصر بیرون بروید، بهترین کار بعد از یافتن یک روستا این است که بخوابید. وقتی در طول روز گروه‌های متخاصم کمتری در اطراف وجود دارند، می‌توانید به کاوش سخت خود ادامه دهید. اکثر روستاییان یک تخت آماده برای استفاده در خانه های خود دارند که با کلیک راست روی آن می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اقلام را جمع آوری کنید و ایرانیان سایبر یک پایگاه بسازید

بخش مهمی از حالت بقای ماینکرافت هاردکور ماجراجویی با منابعی که جمع آوری می کنید همراه است. ابزار، بلوک یا غذا، همه چیز ضروری و کمیاب است. بنابراین، برای استفاده حداکثری از آنها، باید یک مکان ثابت با صندوقچه برای ذخیره تمام منابع جمع آوری شده ایجاد کنید. امیدوارم با وجود روستایی در نزدیکی و مکانی خوب برای خواب، به اندازه کافی آسان باشد.

بهترین نقشه های سفارشی برای حالت ماجراجویی Minecraft

اکنون که می دانید از حالت ماجراجویی چه انتظاری دارید و چگونه آن را فعال کنید، زمان شروع بازی است. همانطور که قبلاً چندین بار گفته ام، بهترین راه برای استفاده حداکثری از حالت ماجراجویی در Minecraft از طریق نقشه های سفارشی است. از این رو، منصفانه است که برخی از بهترین نقشه های آینده را فهرست کنیمماین کرافت

1. رمز و راز هروبرین اسکرین شات رسمی

این شامل یک سری نقشه است که حول محور تاریخ هروبرین می چرخد. پیچ و تاب های متعدد، باس فایت ها و سازه های قابل کاوش وجود دارد. می توانید فصل 1 این مجموعه را از اینجا دانلود ماینکرافت هاردکور کنید. نقشه با در نظر گرفتن یک بازیکن ساخته شده است، اما حداکثر سه نفر می توانند آن را بازی کنند.

2. Mysteria در جزیره ناشناخته

یکی از منحصربه‌فردترین نقشه‌های حالت ماجراجویی، Mysteria، با جزیره‌ای تصادفی شروع می‌شود که در آن صدایی مرموز شما را در طول سفر راهنمایی می‌کند. توانایی ها و اسرار پنهانی را که بازیکنان می توانند در جزیره کشف کنند ذکر می کند. برای شروع، نقشه ممکن است کمی گیج کننده باشد، اما زمانی که دستی به دست می آورید، انتظارات زیادی از آن وجود دارد. می‌توانید نقشه سفارشی Mysteria on Island Unknown را از اینجا دانلود کنید.

3. Terra Restore 2اسکرین شات رسمی

این نقشه عظیم یکی از محبوب ترین نقشه های حالت ماجراجویی در تمام دوران در Minecraft است. شما می توانید با یک اندرمن سفر کنید تا دنیای نیرا را بازسازی کنید. نقشه به شما آزادی زیادی در نحوه تعامل با آن می دهد و خط داستانی نیز بسیار جالب است. اگر چیز دیگری برای شما مهم نیست، هنوز هزاران حیوان و هیولا وجود دارند که می توانید در Terra Restore با آنها تعامل داشته باشید. اگر به نظر شما شبیه است، این نقشه ماینکرافت هاردکور سفارشی را از اینجا دانلود کنید.


برچسب: ماینکرافت هاردکور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۳:۱۴ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)