برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

برنامه نویسی کامپیوتر

این فقط برای نشان دادن برنامه نویسی کامپیوتر آنچه با RTX Minecraft امکان پذیر است نیست. همانطور که این تجربه نیز بخشی از تلاش برای جمع آوری پول برای امور خیریه است.

 کاربران می توانند در بیمارستان مجازی و یا به صورت مستقیم از طریق این لینک کمک مالی کنند. این کمک‌ها به کودکانی که به شدت بیمار هستند کمک می‌کند تا در این کریسمس یک قدم به خانه‌شان نزدیک‌تر شوند.

چگونه Minecraft را با RTX بتا امتحان کنید و تجربه ردیابی اشعه خود را بهبود بخشید.بهترین کارت گرافیک: یک GPU بگیرید تا لذت بازی را برای شما به ارمغان بیاورد نحوه بازی RTX Winter World

برای تجربه تجربه سرزمین عجایب زمستانی، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید. اگرچه برای این کار باید یک کارت گرافیک RTX اجرا کنید:

GeForce Experience را برنامه نویسی کامپیوتر دانلود کرده و آخرین درایورهای GeForce را نصب کنید مطمئن شوید که یک GPU GeForce RTX در رایانه شخصی خود نصب کرده اید آخرین نسخه Minecraft را برای ویندوز دانلود و نصب کنید

NVIDIA RTX Winter Worl فایل دانلود شده را پیدا کرده و دوبار کلیک کنید

Minecraft برای ویندوز باز می شود و یک گفتگو در بالای صفحه به شما اطلاع می دهد که جهان نصب شود.روی Play> Create> به پایین بخش "مدل های وارداتی" بروید و روی Christmas Adventure RTX کلیک کنید.

روی Create کلیک کنید و ماجراجویی کریسمس ایرانیان سایبر آغاز خواهد شد

برای بررسی فعال بودن برنامه نویسی کامپیوتر Ray Tracing و DLSS: به Settings> Video> بروید و مطمئن شوید که Upscaling و Ray Tracing فعال هستند.

بسته به پردازنده گرافیکی RTX که دارید، می توانید فاصله رندر ردیابی پرتو را در تنظیمات ویدیو 8 بلوک افزایش دهید.

درخت کریسمس

هیچ سرزمین عجایب زمستانی بدون درخت کریسمس روشن و رنگارنگ کامل نخواهد بود. بنابراین مطمئناً این یک افزونه Minecraft است که همراه با هدایایی در زیر ارائه می شود.

بیمارستان بزرگ اورموند استریت

بخش منطقی ساخت سرزمین برنامه نویسی کامپیوتر عجایب زمستانی خیریه، اضافه شدن بیمارستان خیابان بزرگ اورموند به صورت مجازی است.

یک آدم برفی درخشان.چه چیزی را در مورد یک آدم برفی غول پیکر با کلاه بابانوئل و یک هدیه بزرگ دوست ندارید؟

او یک غول است

زمان فوق العاده ای از سال است. حتی بهتر است وقتی برای دیدن یک آدم برفی مجبور نیستید در سرما بیرون بروید. حتی یکی که شخص دیگری ساخته است.

همچنین، هر روز نیست که شما یک آدم برفی نورانی را ببینید.

قیمت های باورنکردنی را در بازی های دیجیتالی مانند FIFA 22 در Gamivo دریافت کنید توسط تبلیغات بین المللی Pocket-lint 13 اکتبر 2021 این فروشگاه درخشان دارای کلیدهای دیجیتال برای همه بزرگترین بازی های موجود است.

کاوش دور

چیزهای زیادی برای کشف در سرزمین عجایب برنامه نویسی کامپیوتر مجازی وجود دارد. از جمله گوشه و کنارهای متعددی که ارزش گشت و گذار را دارند.

کارگران کوچک


برچسب: برنامه نویسی کامپیوتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۹:۱۳ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)