برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش کامپیوتراز صفرتا صد

عملکرد بالا. این یک پلتفرم با امکانات آموزش کامپیوتراز صفرتا صد بسیار است که می تواند دشوار باشد بدانید از کجا شروع کنید، بنابراین آموزش برای راهنمایی شما ضروری است.

پیچیدگی. یادگیری جاوا آسان است، اما تسلط بر آن دشوار است. با یادگیری، زبان برنامه‌نویسی پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، بنابراین باید یاد بگیرید که به همه اصول اولیه تسلط داشته باشید.

جاوا را از خانه یاد بگیرید!

مطمئنا اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد جاوا دارید، به این فکر می کنید که به عنوان یک برنامه نویس و متخصص در این پلت فرم توسعه راه خود را باز کنید. با این حال، برای اینکه بتوانید توسعه برنامه های جاوا را شروع کنید، حتی اگر یادگیری آن آسان باشد، باید اصول اولیه را آموزش دهید آموزش کامپیوتراز صفرتا صد تا بتوانید بر آنها مسلط شوید و پتانسیل کامل خود را آزاد کنید.

به آموزش جاوا ما نگاهی بیندازید و دریغ نکنید که هر گونه سوالی در مورد آن دارید از ما بپرسید. جرات داری؟ چالش را بپذیر! جدای از راهنمایی از طریق کلاس های خصوصی، من جلسات مشاوره مستقلی را نیز ارائه می کنم که در آن فرد ممکن است به سادگی یکی از موارد زیر را بخواهد:

- نظارت بر کد برای حل مشکل یا باگ.- نظارت بر کد برای بهینه سازی آن و بهبود سبک.

- مشاوره در انواع مختلف، مانند معماری یک برنامه جدید، انتخاب کتابخانه ای که به بهترین وجه با پروژه شما مطابقت دارد و غیره.

هزینه های منتورینگ آنهایی هستند که در ایرانیان سایبر بخش هزینه ها نشان داده شده است.

بگو که من در حال توسعه آموزش کامپیوتراز صفرتا صد اپلیکیشن هستم.

زمان در دسترس بودن من، روزها (افزایش نرخ شنبه ها و یکشنبه ها 15 یورو در ساعت) را به وضوح بیان کنید... من از نزدیک می دانم که از عدم تعهد برخی از معلمان کلاس خصوصی رنج می برم. خسته می شوند یا کار جدیدی را شروع می کنند و در دسترس بودنشان محدود است و اولین کسی که متضرر می شود.

 دانشجو است که دوباره باید انتخاب کند و منتظر شانس در انتخابات باشد. از این نظر، از شما می‌خواهم این اطمینان و آرامش خاطر داشته باشید که امروز و تا شش ماه آینده، در صورت بروز هر گونه شکست غیرمنتظره‌ای که زمان من را محدود می‌کند، ارتباط آموزشی خود را با شما تا حداکثر ادامه خواهم داد. 2 ساعت در هفته

عنوان فیلولوژی انگلیسی.

گواهی تربیت معلم. برای تأکید بر اینکه در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم که چگونه توضیح دهم.در دوره گوگل اندروید با Udacity شرکت آموزش کامپیوتراز صفرتا صد کنید

من همچنین از زمان آغاز به کار آن در سال 2018، بخشی فعال از پروژه توسعه دهنده بوده ام. این یک انجمن خصوصی با هدف تبادل دانش اندروید برای کسب درآمد از برنامه است.

مطالعه فعلی: چرخه بالاتر FP در توسعه برنامه های کاربردی چند پلت فرم.

- فقط تا فاصله 20 کیلومتری با ماشین شخصی و حداقل دو ساعت کلاس سفر کنید.

- هزینه راهنمایی: نظارت بر کد (60/1000 خط کد، به استثنای نظرات)، سایر مشاوره ها (10 یورو در ساعت).

- حالت پرداخت:* آموزش ها پرداخت کامل در همان روز جلسه پس از پایان آن.* منتورینگ 50% پیش پرداخت، 50% پس از تحویل خدمات/جلسه.

پرداخت را می توان از طریق انتقال بانکی آموزش کامپیوتراز صفرتا صد یا از طریق Paypal/Stripe انجام داد. هیچ وقت برای یادگیری یک چیز جدید دیر نیست. به خصوص اگر چیزی به اندازه برنامه نویسی هیجان انگیز باشد. یکی از بهترین احساساتی که می توانید در زندگی داشته باشید (حداقل در زندگی یک برنامه نویس) این است که "Run" را فشار دهید و همه چیز همانطور که تصور می کردید کار می کند.


برچسب: آموزش کامپیوتراز صفرتا صد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۴:۲۸ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)