برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

برنامه نویسی کودکان

نحوه عضویت را از دبیرخانه بپرسید برنامه نویسی کودکان .درجهی کسبشده  گواهی حضور و سود صادر شده توسط موسسه ITI IMPERA

اسامی دانش آموزان به شرکت های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد موضوعات و برنامه ها - دوره برنامه نویسی برنامه مدت دوره: 6 ماه طراحی موبایل

نشانه هایی در مورد روند ایجاد گرافیکی رابط یک برنامه، به منظور ایجاد و توزیع صحیح در فروشگاه ها. استفاده از Canva برای ایجاد عناصر و پردازش تصاویر.

منطق برنامه نویسی

به طور منطقی آنچه را که می خواهیم از برنامه به دست آوریم رسمی کنیم.نمایش فرآیندهای منطقی به صورت ساختاریافته با نمودارها و طرح ها.مفاهیم برنامه برنامه نویسی کودکان نویسی شی گرا و رویداد گرا.جمع آوری، تحلیل و طراحی نیازمندی ها.محیط توسعه اندروید استودیو

نرم افزار توسعه اندروید استودیو برای تسهیل نوشتن کد جاوا استفاده می شود.

نصب و پیکربندی SDK ساختار اصلی یک پروژه، جنبه های بصری را تعریف کنید: متن، تصاویر، رنگ ها، صفحه آرایی. منوهای کشویی و کناری ایجاد کنید. از فعالیت های جاوا برای پاسخ به درخواست های ارائه شده توسط مرورگر استفاده کنید. لمس یک دکمه و در لیست را مدیریت کنید. موقعیت جغرافیایی

یک Activity را از صفحه دیگری با Intent فراخوانی کنید و آن را به درستی در فایل مانیفست مدیریت کنید.

یک صفحه splash ایجاد کنید و یک وب سایت را با WebView مشاهده برنامه نویسی کودکان کنید. تصاویر را در گالری یا از راه دور مدیریت کنید. پخش صدا و تصویر.

مدیریت داده.داده ها را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنید. روشی برای مدیریت حجم کم داده

استفاده از پایگاه داده SQLite برای داده های پیچیده تر که یکپارچگی آن را تضمین می کند.استفاده از فرمت JSON برای تبادل داده، کاملا مستقل از زبان برنامه نویسی.ایجاد و مدیریت پایگاه داده MySQL سمت سرور.انواع داده ها، ساختار جدول.

درج، نمایش، اصلاح و حذف داده ها.استخراج داده ها از طریق پرس و جو با زبان SQL.همگام سازی داده های برنامه

ارسال و دریافت داده ها از طریق http.برنامه نویسی در سوئیفت برای iOS از Swift به عنوان یک زبان برنامه نویسی ساخته شده توسط اپل برای توسعه برنامه های تلفن همراه برای سیستم عامل iOS استفاده کنید. با شروع از اصول اولیه، ویژگی های اصلی ایجاد برنامه های حرفه ای برای برنامه نویسی کودکان دستگاه هایی مانند iPhone و iPad را درک کنید.

استقرار برنامه های کاربردی رویه انتشار و توزیع برنامه برای کاربران نهایی.

یک فایل APK برای سیستم عامل اندروید ایجاد کنید، گواهینامه خود را تولید کنید و برنامه را امضا کنید، آن را در فروشگاه Play منتشر کنید.

نمای کلی فرآیند انتشار یک برنامه iOS در فروشگاه اپل. شرکت‌کننده مفاهیم اساسی زبان برنامه‌نویسی جاوا را شناسایی می‌کند و از پارادایم شی گرا در طول توسعه برنامه‌های کاربردی نرم‌افزاری عمومی استفاده می‌کند.

هدف این دوره افرادی است که علاقه مند به توسعه برنامه ها هستند، صرف نظر از پلتفرمی که بر روی آن توسعه یافته اند، با یک پارادایم شی گرا. اعتبار یا نشان دادن دانش معادل دوره مقدماتی برنامه نویسی الزامی است.

چرا از جاوا برای برنامه نویسی استفاده کنیم؟

یادگیری جاوا مزایای زیادی دارد، زیرا از طریق این زبان برنامه نویسی کودکان می توانیم عملا هر نرم افزاری را توسعه دهیم. این واقعاً کاربردهای بسیار متنوعی دارد که به ما امکان می دهد سیستم ها، برنامه های دسکتاپ، خدمات وب، صفحات وب، بازی های ویدیویی و، گویی این کافی نیست، برنامه های کاربردی موبایل ایجاد کنیم.

جاوا چیست و برای چیست؟


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۰:۱۷ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)