برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش برنامه نویسی به کودکان

شما زمان برای توسعه آموزش برنامه نویسی به کودکان مهارت های نرم داشته اید

علیرغم شهرت صنعت فناوری به عنوان خانه نوابغ ناهنجار اجتماعی، افرادی که واقعاً موفق می شوند این کار را انجام می دهند زیرا آنها چیزی فراتر از توانایی فنی دارند.

اگر تجربه پیمایش در موقعیت‌های تجاری پیچیده، ایجاد اجماع در تیم‌ها، سخنرانی عمومی، یا می‌دانید چگونه کار را اولویت‌بندی کنید تا یک پروژه به موقع انجام شود، دارید، این مهارت‌ها شما را از بسیاری از مهندسان صنعت فناوری برتر می‌دهد.

 

تجربه زندگی بیشتر به معنای پروژه های منحصر به فرد بیشتر است

یکی از چیزهایی که هر کدنویسی برای استخدام شدن به آن نیاز آموزش برنامه نویسی به کودکان دارد این است که نشان دهد می تواند کدنویسی کند. این اغلب از طریق پروژه ها انجام می شود. شرکت ها دوست دارند ببینند که شما می توانید یک مشکل واقعی را انتخاب کنید و یک نرم افزار برای حل آن مشکل بسازید.

 

مزیت شما در اینجا این است که بیشتر از یک فرد 20 ساله با موقعیت های زندگی مواجه شده اید. شاید بتوانید یک صفحه وب برای تبلیغ یک رویداد در صنعت خود برای کار بسازید. شاید شما یک والدین جدید هستید و می‌توانید برنامه‌ای بسازید تا الگوهای خواب کودکتان را ضبط کرده و داده‌ها را تجسم کنید.

 

نکته این است که شما می توانید از تجربیات منحصر به فرد خود برای ایجاد پروژه های غیرعادی استفاده کنید که کارفرمایان از متقاضیان متوسط ​​سطح ابتدایی خود نبینند.

اگر مهارت های طراحی یا آموزش برنامه نویسی به کودکان مدیریت پروژه دارید، حتی بهتر است. برای صحبت در مورد نحوه برنامه ریزی و اجرای پروژه و حل کارآمد مشکل بدون ایجاد ویژگی هایی به خاطر آن، امتیاز جایزه دریافت خواهید کرد.

 

منفی ها

سایر تعهدات می توانند in روش یادگیری

یکی از چیزهایی که ممکن است کمتر از همسالان خود داشته باشید، وقت آزاد است. فرقی نمی‌کند پدر و مادر باشید، یا در حال حاضر مشغول یک شغل پر استرس در زمینه‌های مختلف هستید، باید سخت‌تر تلاش کنید تا زمان و مکان خود را به یادگیری کدنویسی اختصاص دهید.

 

کدگذاری نیاز به تمرکز و ثبات دارد. زمانی که سعی می کنید سر خود آموزش برنامه نویسی به کودکان را در اطراف مفاهیم دشوار بپیچانید، به دوره های زمانی بدون وقفه نیاز خواهید داشت، و برای دیدن نتایج باید به آن پایبند باشید. مانند هر مهارت جدید با منحنی یادگیری، اگر فقط تکه هایی را اینجا و آنجا انجام دهید، برای پیشرفت با مشکل مواجه خواهید شد.

شما می توانید به فردی کوچکتر از خود گزارش دهید

اگر هدف شما این است که در نهایت در فناوری کار کنید، باید بپذیرید که افرادی با شما دخالت می کنند، یا شما را مدیریت می کنند، که ممکن است (در برخی موارد) ده ها سال جوان تر باشند.

 

اگر از صنایع سنتی تری آمده باشید که سن به طور آموزش برنامه نویسی به کودکان کلی با سلسله مراتب شرکت افزایش می یابد، این می تواند شوکه کننده باشد. هیچ راهی واقعی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد جز اینکه بخواهید بپذیرید به مرور زمان به آن عادت خواهید کرد. اگر شما را


برچسب: آموزش برنامه نویسی به کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۶:۳۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)