برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش برنامه نویسی به کودکان

چرا افراد اهل فن اینقدر آموزش برنامه نویسی به کودکان جوان هستند؟

من تا 25 سالگی اولین خط کدم را ننوشتم.

می‌دانم که برای افراد بالای 30 سال هنوز جوان به نظر می‌رسد، اما حتی در آن زمان، می‌دانستم که هرگز نمی‌توانم با افرادی که در دانشگاه یاد گرفته‌اند رقابت کنم، چه رسد به افرادی که از 6 سالگی برنامه‌نویسی می‌کردند. قدیمی

 

این همان چیزی است که کدنویسی را از سایر مهارت ها متمایز می کند: به اندازه کافی قابل ارتباط و در دسترس است تا افراد بتوانند در کودکی یاد بگیرند (اگر منابع لازم برای انجام این کار را داشته باشند). و به همین دلیل است که می توانید افرادی را در صنعت فناوری با مهارت های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان پیشرفته قبل از جشن تولد 20 سالگی خود بیابید.

 

مزایا و معایب یادگیری کدنویسی بعد از 30 سالگی

ممکن است فکر کنید وجود چنین توسعه دهندگان نرم افزار جوانی خبر بدی برای افراد متحول کننده شغل است، اما این لزوما درست نیست.

یادگیری کدنویسی و تغییر شغل موفقیت آمیز در توسعه نرم افزار پس از 30 سالگی هنوز کاملاً ممکن است، و در واقع برخی از مزایای یادگیری کدنویسی در مراحل بعدی زندگی وجود دارد که می تواند شما را نسبت به همسالان جوان تر خود برتری دهد.

 

نکات مثبت

تغییر شغل فنی آموزش برنامه نویسی به کودکان سریع است

یادگیری کدنویسی در مقایسه با سایر حرفه‌های با حقوق بالا که می‌توانید مجدداً در آنها مهارت داشته باشید، سریع است. هنگامی که گزینه های دیگر برای بازگشت به مدرسه نیاز به آموزش طولانی مدت رسمی، گواهینامه های پیچیده یا حتی سال ها از زندگی شما دارند، این واقعیت است که شما می توانید یک تغییر حرفه ای فنی را تنها در چند ماه ایجاد کنید - و با مهارت هایی که می توانید کاملاً در خانه یاد بگیرید - یک مثبت بزرگ

این بدان معنا نیست که آسان است (یادگیری کدنویسی و پیدا کردن اولین شغل شما احتمالاً یکی از سخت ترین دوره های زندگی شما خواهد بود)، اما اگر متوجه شوید که این چیزی است که از آن لذت می برید، آن کار سخت قطعا نتیجه خواهد داد.

 

شما تجربه قبلی دارید

هر کاری که تا این لحظه برای کار انجام داده اید، از آن مهارت کسب کرده اید. چه تعامل با مشتریان، مدیریت تیم ها، یا کار بر روی چیزی که به مهارت های فنی متفاوتی نیاز دارد، فکر آموزش برنامه نویسی به کودکان نکنید که باید هدر برود.

اون 22 ساله ها با 15 سال سابقه کدنویسی؟ اینا رو ندارن

مطمئنا، آنها ممکن است برنامه نویسان پیشرفته ای باشند، اما فاقد آن نوع مهارت هایی هستند که شما فقط از طریق بلوغ و تجربه می توانید به دست آورید.

 

شاید دانش خاصی در زمینه دیگری مانند حقوق، آموزش، علوم یا املاک و مستغلات داشته باشید. این خبر خوبی است! تقریباً برای هر صنعتی که می‌توانید تصور کنید، یک استارت‌آپ وجود دارد که یک محصول فناوری برای آن صنعت یا اطراف آن می‌سازد. و شما می توانید شرط ببندید که آنها بسیار مشتاق خواهند بود که آموزش برنامه نویسی به کودکان شخصی را در هیئت مدیره داشته باشند که نه تنها مهارت های کدنویسی داشته باشد، بلکه از قبل زمینه آنها را نیز درک کرده باشد.


برچسب: آموزش برنامه نویسی به کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۳:۴۸ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)