برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ

اینکه بگوییم Minecraft یک بازی خلاقانه آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ است اغراق آمیز نیست. و شاید دقیقاً تجربه ایجاد چیزی و ساختن با جمع‌آوری منابع باشد - که باعث می‌شود بازی با ارزش باشد.

با بازی با دوستان، می توانید با هم همکاری کرده و بسازید. آموزش های خوبی در زمینه ارتباطات و برنامه ریزی وجود دارد. در تبلت ها و کنسول های بازی، دعوت دوستان به دنیای خودشان آسان است. در رایانه شخصی، این کمی دست و پا گیرتر است. سپس یا باید از طریق Microsoft Realms یک سرور اجاره کنید یا خودتان سرور راه اندازی کنید.

با کنسول بازی امکان بازی بر روی صفحه نمایش تقسیم شده وجود دارد. تا افراد بیشتری در یک اتاق فیزیکی بنشینند و بازی کنند.

در Minecraft می توانید کمی درآموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ مورد زنجیره های منابع بیاموزید - مثلاً چوب و سنگ تبدیل به مبلمان می شوند. همچنین از نظر مدیریت اعداد و طراحی و درک فضایی ریاضی است. با پوسترهای متنی، حتی می توانید داستان های خود را بنویسید و برای آنها مدل بسازید.

آنلاین با دریایی از بازیکنان دیگر ملاقات می کنید. گاهی اوقات نیز از شما خواسته می شود تا قبل از دسترسی به دنیای بازی، در وب سایت صاحبان سرور ثبت نام کنید.

امکان چت، هم در حالتی که فقط با دوستان بازی می کنید و هم در سرورهای عمومی وجود دارد. این در مورد چت متنی است. برخی نیز آدرسی برای سایر برنامه های چت صوتی مانند Discord دارند.

و برخی از سرورها نسبت به سایرین آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ دوستدار کودک هستند. در جایی که برخی از بازی‌ها درباره ساختن و خلاقیت هستند، مینی‌گیمی‌هایی نیز وجود دارند که قبل از اینکه شما را بگیرند، همه را می‌کشید. اما گرافیک به طور مداوم پیکسل و ساده است.

علاوه بر این، در برخی از سرورها می توانید پول واقعی را برای خرید تجهیزات آرایشی پرداخت کنید. برخی از سرورها نیز شما را تشویق می کنند که در ازای "خوبی" پول اهدا کنید. برخی از بازی‌های اینجا نیز برای مدتی رایگان هستند، اما برای ادامه بازی باید هزینه پرداخت کنید.

همچنین امکان اضافه کردن سرورهای جدید، غیر از آنهایی ایرانیان سایبر که در نگاه اول به آنها دسترسی دارید، وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید سرورها را به صورت آنلاین جستجو کنید و یک آدرس اضافه کنید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. در اینجا همه چیز را خواهید دید، از محتواهای نشاط آور و جهان های مبتنی بر هری پاتر، شهرها و مکان های دیدنی - اما همچنین محتوایی که برای کودکان مناسب نیست. حداقل چت بدون تغییر.

همه عکس ها: مایکروسافت

مناسب آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ بودن

Minecraft توصیه‌های سنی بالای 9 سال در App Store (iOS) و 7 سال در Google Play (اندروید) دریافت کرده است. و این بازی 7 سال از PEGI بر روی کنسول های بازی و کامپیوتر مشخص شده است.

دلیل منطقی اپ استور، خشونت کتاب های کمیک نادر و خفیف است. منطق PEGI در Google Play ترس و خشونت خفیف است.

دقیقاً با چه نوع بازی هایی روبرو می شوید و مضامین آنها از سروری به سرور دیگر متفاوت است. اگر به تنهایی در حالت خلاقانه یا در حالت بقا بازی می کنید، فقط شرایط خود توسعه دهنده اعمال می شود. در سرورهای عمومی می تواند عناصر اکشن و تیراندازی باشد. سرورهای دیگر دوباره مضامین مناسب تری برای کودکان دارند.

با وجود این، گرافیک بسیار ساده و پیکسلی است. این هیچ نوع خون یا گودی نیست. با این حال، برخی از کودکان ممکن است به خشونت و هیولاهایی که به بازی اضافه می شوند واکنش نشان دهند.

در غیر این صورت، باید از فرصت های چت آنلاین با غریبه ها آگاه باشید. تنظیماتی وجود دارد که افراد می توانند به یک بازی بپیوندند، اگر یک سرور خصوصی ایجاد کنید، یا دوستان را به صورت خصوصی دعوت کنید. بنابراین می توان خاموش کرد تا افراد غیرمجاز بتوانند به داخل بپرند.

یک واقعیت در Minecraft این است که وقتی آموزش نصب ماینکرافت چیزی می‌سازید، دیگرانی هستند که می‌خواهند فقط قدم بزنند و هر چیزی را که شما ساخته‌اید خراب کنند. چنین پروژه های ساختمانی بزرگی را شاید باید به خود فرد یا با دوستانی که به آنها اعتماد دارند محدود کرد.


برچسب: آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۱۵ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)