برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

برنامه نویسی کودکان

Avengers که در نیوزلند مستقر است، در تلاش برنامه نویسی کودکان است تا افراد را - پیر و جوان - در مورد یادگیری برنامه نویسی مطمئن کند. این دوره ها را در دو دسته ارائه می دهد - یک بسته "جوان" برای افراد 5 تا 14 سال و یک "پکیج حرفه ای" برای افراد بالای 12 سال.

در بسته Junior، دوره ها به روشی سرگرم کننده و جذاب طراحی شده اند و بر آموزش شهودات برنامه نویسی اولیه مانند تفکر محاسباتی تمرکز دارند. از سوی دیگر، بسته Pro مستقیماً به اقیانوس بزرگ نرم‌افزار می‌پرد و دوره‌های مقدماتی تا متوسط ​​در پایتون، HTML، جاوا اسکریپت، توسعه وب و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

می‌توانید یک دوره آزمایشی 10 روزه رایگان داشته باشید تا متوجه شوید که آیا از کیفیت دوره‌های Code Avenger راحت هستید یا خیر، قبل از اینکه در برنامه‌های عضویت آن‌ها مشترک شوید.

پس از آن برنامه آزمایشی و برنامه نویسی کودکان اشتراک 10 روزه رایگان پکیج جونیور برای 5 تا 14 سال و پکیج پرو برای رده سنی 12+ سال

روی پروژه های سرگرم کننده کار کنید تا آموخته های خود را پیاده سازی کنید زبان ها و مهارت های محبوب مانند پایتون، جاوا اسکریپت و توسعه وب را بیاموزید

از Codeavengers.com دیدن کنید

13. CodeWizardsHQ

CodeWizardsHQ در 5 سال گذشته د برنامه نویسی کودکان ر صنعت یادگیری آنلاین کار کرده است و برنامه هایی با رتبه بالا برای سه دسته از دانش آموزان ایجاد کرده است: کلاس های 3-5، کلاس های 6-8، و کلاس های 9-12.

CodeWizardsHQ به جای ارائه دوره های آنلاین مانند سایر پلتفرم ها، در درجه اول کلاس های آنلاین هفتگی را با برنامه درسی از پیش تعریف شده ارائه می دهد. هزینه هر کلاس 3 قسط 149 دلاری است که پس از آن هر دانش آموز از تمام امتیازاتی که شامل ساعات اداری 1:1 و گزارش های پیشرفت هفتگی است، برخوردار می شود.

از طریق دوره‌ها، دانش‌آموزان قبل از غواصی در زبان‌هایی مانند پایتون، جاوا اسکریپت و HTML با مفاهیم اساسی مورد نیاز برای برنامه‌نویسی شروع می‌کنند و در سطوحی کار می‌کنند ایرانیان سایبر که آنها را به مفاهیم بالاتر و پیشرفته‌تر می‌برد.

دلیل اینکه این یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها است این است که کارآموزی در یک سازمان غیرانتفاعی واقعی را نیز ارائه می دهد!

هر کلاس 3 قسط 149 دلاری سه دسته: برنامه نویسی کودکان نمرات 3-5، 6-8، و 9-12 مسیر کارآموزی در دنیای واقعی زبان های برنامه نویسی محبوب را یاد بگیرید ساعت اداری 1:1 به Codewizardshq.com مراجعه کنید

14. کدموجی .کدموجی

بعدی در لیست Codemoji است، یک پلتفرم مبتنی بر وب که به غیر از ارائه لیست بزرگی از دوره های آموزشی با دشواری های مختلف، به دانش آموزان یک "زمین بازی" و "کارگاه" برای آزمایش ایده ها می دهد.

Codemoji با هدف قرار دادن دانش‌آموزان از کلاس‌های 1 تا 8، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را هنگام ثبت‌نام ارائه می‌کند تا دانش‌آموزان و والدین بتوانند از آنچه دریافت می‌کنند احساس رضایت کنند. پس از انجام این کار، دانش آموزان 10 دلار در ماه برای حفظ اشتراک حق بیمه پرداخت می کنند.

بیش از 500 درس تعاملی، متنی و پر از شکلک در بسته ممتاز Codemoji ارائه شده است که مهارت‌های سطح مبتدی تا پیشرفته را در زبان‌هایی مانند پایتون و جاوا اسکریپت آموزش می‌دهد. دانش آموزان همچنین این شانس را دارند که بازی ها و انیمیشن های خود را از ابتدا بسازند.

آزمایشی رایگان 14 روزه قبل از اشتراک 10 دلاری برنامه نویسی کودکان در ماه برای دانش آموزان بیش از 500 ویدیو کمتردوره ها و دوره ها کلاس 1-8 ساخت بازی و انیمیشن پلت فرم مبتنی بر وب از Codemoji.com دیدن کنید


برچسب: برنامه نویسی کودکان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۵۰ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)