برنامه نویسی برای همه برنامه نویسی برای همه .

برنامه نویسی برای همه

کلاس های تابستانی

Minecraft در سال 2009 با نام "Cave-Game" اختراع کلاس های تابستانی شد، در ابتدا یک بازی ماجراجویی نبود بلکه یک بازی "SandBox" یک دنیای کاملاً مسطح بود که در آن فقط می‌توانستید بلوک‌ها را بسازید و از بین ببرید، نسخه کامل آن در سال 11 منتشر شد.

 نوامبر 2011، سالها پس از تبدیل شدن Minecraft به پربارگیری ترین بازی آن دوره، همچنین به صورت تلفنی با Minecraft Pocket Edition منتشر شد و برای کنسول های آن زمان که "Xbox 360" و "PS3" است، حالت های مختلفی وجود دارد: بقا، ماجراجویی. , خلاق , نسخه ی نمایشی ... همچنین چندین "موب" وجود دارد که موجودیت های بازی به دسته های خصمانه، خنثی، منفعل، مفید و رئیس تقسیم می شوند. 3 بعد تقسیم می شود:

Overworld: دنیای اولیه که در آن می توانید دهکده هایی با ساکنانی پیدا کنید که می توانند با شما تجارت کنند و نه: جهنمی که در آن فقط موجودات متخاصم وجود دارد که با آخرین به روز رسانی دهکده های این موجودات نیز وجود دارد. پایان: اگر آن را ترجمه کنیم به معنای "پایان" است، در واقع اگر به این کلاس های تابستانی بعد برویم، اژدهای آن را می یابیم که خود را از کریستال هایش که در بالای برج ها قرار دارد، بازسازی می کند.

هنگامی که شکست خوردیم، می‌توانیم پورتالی را برای رفتن به خانه پیدا کنیم، اما در آن دیالوگی ظاهر می‌شود که با «بیدار شو» یا «بیدار شو» به پایان می‌رسد. آیا Minecraft می تواند رویایی باشد که ما در حال زندگی آن هستیم؟ معلوم نیست که این یکی از اسرار بزرگ ماین کرافت است که در میان آن رازهای دیگری است که به راحتی در اینترنت پیدا می شود.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، دفعه بعد شما را می بینم! هر کسی که من را در اینستاگرام یا فیس بوک دنبال کند از قبل می داند: جنون Minecraft در خانه من شروع شد. پس از ایرانیان سایبر ماه‌ها درخواست فوری، برنامه Pocket Edition را روی آی‌پد پسرم نصب کردم، با این باور که شاید حالا که هفت ساله است آماده است.

البته این یک بازی بصری و فوری کلاس های تابستانی مانند بقیه برنامه هایی نیست که او تا آن لحظه استفاده کرده است. اما چند جلسه با یک دوست قدیمی و با تجربه تر طول کشید تا تب Minecraft شروع شود.

اکنون فکر می‌کنم به اندازه کافی می‌دانم که می‌توانم آنچه را که باید قبل از وسواس فرزندتان در این بازی بدانید و قبل از اینکه نگران چیزی باشید، با شما والدین به اشتراک بگذارم.

Minecraft در دو کلمه توضیح داد

Minecraft یک بازی است که در آن با انواع مختلف بلوک‌های سه‌بعدی، در دنیای بزرگی که از انواع مختلف زمین‌ها و زیستگاه‌ها تشکیل شده است، حفاری می‌کنید و می‌سازید. در این دنیا خورشید طلوع و غروب می کند، مردم سر کار می روند، مواد جمع می کنند و ابزار درست می کنند.

گاهی اوقات باران و طوفان های رعد و برق نیز وجود دارد، حیواناتی که می توان آنها را رام کرد، بزرگ کرد یا به عنوان غذا از آنها استفاده کرد. بسته به حالتی که در آن بازی کلاس های تابستانی می کنید، ممکن است لازم باشد برای بقا در برابر گرسنگی، خطر و افراد بد مبارزه کنید.

1. هیچ طرح یا مسیر ثابتی ندارد

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های Minecraft، داستان یا مسیری برای دنبال کردن ندارد، یک بازی ساخت‌وساز در ژانر sandbox است. به همین دلیل است که کودکان می توانند ساعت ها و ساعت ها با آن بازی کنند.

2. این یک بازی جدید نیست که به تازگی منتشر شده است

توسعه Minecraft در حدود 10 می 2009 آغاز شد. تاریخ انتشار رسمی Minecraft 18 نوامبر 2011 بود. در 15 سپتامبر 2014، Mojang AB و تمام محصولات آن (از جمله Minecraft) توسط مایکروسافت به مبلغ 2.5 میلیارد دلار آمریکا خریداری شد.

به نظر من سن مناسب برای شروع از 7-8 سالگی به بالا کلاس های تابستانی است. حتی اگر بچه های پنج ساله با نسخه تبلت کنار بیایند - حداقل پسر کوچکم مرا به این باور می رساند.

3. قابل پخش در دستگاه های مختلف


برچسب: کلاس های تابستانی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۶:۵۷ توسط:محمد قادری موضوع: نظرات (0)